דף הבית » לא להאמין » איזה ג'ל לק הוא העמיד ביותר?

איזה ג'ל לק הוא העמיד ביותר?

איזה ג'ל לק הוא העמיד ביותר?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שמתקשה באמצעות אור אולטרה סגול. זה ידוע גם כסוג של מניקור או פדיקור שיכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. לק ג'ל מורחים כמו לק רגיל, אבל זה דורש מנורה מיוחדת כדי להקשיח את הלק. זוהי אופציה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד ללא צורך בטאצ'-אפים תכופים.

איזה ג'ל לק הוא העמיד ביותר?

כשזה מגיע לבחירת לק ג'ל, יש הרבה מותגים ונוסחאות לבחירה. בעוד כל הלקים הג'ל נועדו להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר לק רגיל, חלקם עמידים יותר מאחרים. הנה כמה מהלק ג'ל העמידים ביותר בשוק:

ג'ליש

ג'ליש הוא אחד מלק הג'ל הפופולריים והעמידים ביותר בשוק. הוא נועד להחזיק מעמד עד שלושה שבועות ללא שבבים או דהייה. זה גם קל ליישום ומגיע במגוון צבעים וגימורים.

OPI GelColor

OPI GelColor הוא לק ג'ל פופולרי נוסף הידוע בנוסחה העמידה שלו. הוא נועד להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זה גם קל ליישום ומגיע במגוון צבעים וגימורים.

CND Shellac

CND Shellac הוא לק ג'ל פופולרי הידוע בנוסחה העמידה שלו. הוא נועד להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זה גם קל ליישום ומגיע במגוון צבעים וגימורים.

Essie Gel Couture

Essie Gel Couture הוא לק ג'ל פופולרי הידוע בנוסחה העמידה שלו. הוא נועד להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זה גם קל ליישום ומגיע במגוון צבעים וגימורים.

סיכום

כשזה מגיע לבחירת לק ג'ל, יש הרבה מותגים ונוסחאות לבחירה. בעוד כל הלקים הג'ל נועדו להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר לק רגיל, חלקם עמידים יותר מאחרים. Gelish, OPI GelColor, CND Shellac ו-Essie Gel Couture הם כולם לקים ג'ל פופולריים ועמידים ששווה לשקול. למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן