דף הבית » מגזין » איך להכין לק ג'ל משלך

איך להכין לק ג'ל משלך

איך להכין לק ג'ל משלך

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

אסוף את האספקה

הכנת לק ג'ל משלך דורשת כמה אספקה, כולל שכבת בסיס, שכבת עליון, לק ג'ל ותאורת UV. אתה יכול למצוא את המצרכים האלה באינטרנט או בחנות לציוד יופי. בנוסף, תזדקק לכמה כלים, כגון פצירה, דוחף לציפורניים ושמן לציפורן.

הכן את הציפורניים

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל, תצטרך להכין את הציפורניים שלך. התחל על ידי שטיפת ידיים במים וסבון כדי להסיר לכלוך ושמנים. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר רכסים או בליטות. דחוף לאחור את הציפורניים עם דוחף לציפורן ולמרוח שמן לציפורן כדי להזין את הציפורניים.

למרוח את הפוליש ג'ל

עכשיו כשהציפורניים שלך מוכנות, את יכולה להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבת בסיס וריפוי עם אור UV למשך שתי דקות. לאחר מכן, מרחו שכבה דקה מהלק ג'ל ורפאו אותו למשך שתי דקות. אם אתה צריך שכבה שנייה, מרחי אותה ורפא אותה למשך שתי דקות. לבסוף, יש למרוח שכבה עליונה ולרפא אותה למשך שתי דקות.

הסר את ג'ל פוליש

כאשר את מוכנה להסיר את לק הג'ל, התחל בהשריית צמר גפן באציטון והנחתו על הציפורן. עוטפים את האצבע בנייר אלומיניום ונותנים לה לשבת 10 דקות. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי להסיר בעדינות את לק הג'ל. אם יש חתיכות עקשניות, השרו את צמר הגפן באציטון והניחו על הציפורן למשך חמש דקות נוספות.

הכנת לק ג'ל משלך היא דרך מצוינת לחסוך כסף ולשמור על מראה הציפורניים שלך מושלמות במשך שבועות. עם הציוד והכלים הנכונים, אתה יכול בקלות ליצור לק ג'ל משלך בבית. רק הקפידו להכין את הציפורניים ולעקוב אחר ההוראות למריחה והסרה של לק הג'ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן