דף הבית » כללי » איך לכתוב ג'ל פוליש באנגלית

איך לכתוב ג'ל פוליש באנגלית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

איך לכתוב ג'ל פוליש באנגלית

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא במנורת UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל ידוע גם בתור ג'ל "ספיגה" מכיוון שניתן להסירו בעזרת תמיסת מסיר מיוחד. לק ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן ללא הטרחה של לק מסורתי. זוהי גם בחירה מצוינת למי שרוצה להוסיף מעט ניצוץ או צבע לציפורניים מבלי לדאוג לשיתובים או לדהייה.

איך לכתוב ג'ל פוליש באנגלית

כתיבת לק ג'ל באנגלית זה לא קשה. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שהמילה "ג'ל" צריכה להיות תמיד כתובה באותיות קטנות. הסיבה לכך היא שהמילה "ג'ל" היא שם תואר ואין להשתמש באותיות רישיות. כשכותבים על ג'ל לק, חשוב להשתמש בטרמינולוגיה הנכונה. לדוגמה, יש להשתמש במילה "ריפוי" כדי לתאר את תהליך התקשות הלק ג'ל עם מנורת UV או LED. יש להשתמש במילה "ספיגה" כדי לתאר את תהליך הסרת הלק ג'ל עם תמיסת מסיר מיוחדת.

הבדלים בין לק ג'ל ללק מסורתי

ללק ג'ל ולק מסורתי יש כמה הבדלים עיקריים. ההבדל הבולט ביותר הוא שלק ג'ל נמרח עם מברשת ונרפא עם מנורת UV או LED, בעוד לק מסורתי נמרח עם מברשת ומייבש באוויר. הבדל מרכזי נוסף הוא שלק ג'ל הוא הרבה יותר עמיד מציפורניים מסורתיות פולני. לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות, בעוד שלק מסורתי יכול להישבר או לדהות תוך מספר ימים. לבסוף, לק ג'ל הרבה יותר קל להסיר מאשר לק מסורתי. ניתן להסיר לק ג'ל בעזרת תמיסת מסיר מיוחדת, בעוד שהלק המסורתי חייב להיות ספוג באציטון או בממס דומה.

השוואה מהירה

סוג לק יישום הִתרַפְּאוּת עֲמִידוּת הֲסָרָה
ג'ל פוליש מִברֶשֶׁת מנורת UV/LED 2 שבועות פתרון מסיר
לק מסורתי מִברֶשֶׁת יבש מהאוויר ימים אחדים אצטון/ממס

דעה אישית

לדעתי, לק ג'ל הוא הדרך ללכת אם את רוצה מניקור עמיד ללא הטרחה של לק מסורתי. זוהי גם בחירה מצוינת למי שרוצה להוסיף מעט ניצוץ או צבע לציפורניים מבלי לדאוג לשיתובים או לדהייה. החיסרון היחיד הוא שהוא יכול להיות קצת יותר יקר מלק מסורתי, אבל העלות הנוספת שווה את זה בשביל התוצאות ארוכות טווח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן