דף הבית » בחירות הגולשים » איך לתקן ציפורן שבורה עם לק ג'ל

איך לתקן ציפורן שבורה עם לק ג'ל

איך לתקן ציפורן שבורה עם לק ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה אתה צריך כדי לתקן ציפורן שבורה

כדי לתקן ציפורן שבורה עם לק ג'ל, תצטרך את הדברים הבאים:

  • לק ג'ל
  • פצירה
  • חוצץ ציפורניים
  • קוצץ ציפורניים
  • דוחף לציפורניים
  • שמן לציפורן
  • מעיל בסיס
  • מעיל עליון
  • מנורת UV או LED

איך לתקן ציפורן שבורה עם לק ג'ל

שלב 1: הכן את הציפורן

התחל בשיוק הציפורן השבורה בפצירה. הקפידו לשייף באותו כיוון ולא קדימה ואחורה כדי למנוע פגיעה בציפורן. לאחר התיוק הציפורן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להחליק את פני הציפורן. לאחר מכן, השתמש בקוצץ ציפורניים כדי לקצץ עודפי ציפורניים.

שלב 2: מרחו את הלק ג'ל

לאחר הכנת הציפורן, זה הזמן למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. ארפא את שכבת הבסיס תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ. לאחר מכן, מרחי את צבע לק ג'ל לפי בחירתך. שוב, הקפד לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. ארפא את מעיל הצבע מתחת למנורה למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: מרחי את ה- Top Coat

לאחר ריפוי שכבת הצבע, יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליונה. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. ארפא את המעיל העליון מתחת למנורה למשך הזמן המומלץ. לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף את הציפורניים לאחור. לאחר מכן, מרחו כמה טיפות שמן לציפורניים על הציפורניים כדי להזין ולהעניק לחות.

טיפים לתיקון ציפורן שבורה עם לק ג'ל

השתמש במוצרים איכותיים

בעת תיקון ציפורן שבורה עם לק ג'ל, חשוב להשתמש במוצרים איכותיים. הקפידו להשתמש בלק ג'ל ובשכבת בסיס איכותית. זה יעזור להבטיח שהמניקור שלך יימשך זמן רב יותר.

היזהר בעת מריחת הלק ג'ל

בעת מריחת הלק ג'ל יש להקפיד לא למרוח יותר מדי. מריחה של יותר מדי לק ג'ל עלולה לגרום לבועות אוויר, שעלולות להחליש את המניקור ולגרום לו להישבר או להתקלף.

רפא את ג'ל פוליש כראוי

כדי להבטיח שהלק ג'ל נצמד כראוי, הקפד לרפא אותו מתחת למנורה למשך הזמן המומלץ. אם הלק ג'ל לא מתרפא כראוי, הוא לא יחזיק מעמד זמן רב.

הסר את הג'ל פוליש כמו שצריך

כשמגיע הזמן להסיר את הלק ג'ל, הקפידו לעשות זאת כמו שצריך. השריית הציפורניים באציטון או שימוש במקדחה לציפורניים עלולה לפגוע בציפורניים. במקום זאת, השתמשו במסיר לק ג'ל ועטפו את הציפורניים בנייר כסף למשך 10-15 דקות.

למידע נוסף, צפו בסרטון זה: כיצד לתקן ציפורן שבורה עם לק ג'ל .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן