דף הבית » בחירות הגולשים » באיזו תדירות כדאי לעשות פוליש ג'ל?

באיזו תדירות כדאי לעשות פוליש ג'ל?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

באיזו תדירות כדאי לעשות פוליש ג'ל?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו מניקור עמיד שיכול להימשך עד שבועיים או יותר. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך לאורך זמן.

באיזו תדירות כדאי לעשות פוליש ג'ל?

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך לאורך זמן, אבל חשוב לדעת באיזו תדירות כדאי לעשות לק ג'ל כדי שהציפורניים שלך ייראו במיטבן. באופן כללי, מומלץ לבצע פוליש ג'ל כל שבועיים-שלושה. זה יעזור לשמור על מראה הציפורניים שלך רענן ובריאות.

טיפים לשמירה על ג'ל לק

כדי שהלק הג'ל שלך ייראה במיטבו, יש כמה טיפים שכדאי לך לעקוב אחריהם. ראשית, הקפד להשתמש בשכבת בסיס ושכבת עליון עם לק הג'ל שלך. זה יעזור להגן על הציפורניים שלך ולשמור על מראה הלק שלך נהדר למשך זמן רב יותר. שנית, הקפידו להשתמש בשמן לציפורניים כדי לשמור על לחות הציפורניים והציפורניים. לבסוף, הקפידו להשתמש במסיר לק עדין כדי להוריד את לק הג'ל.

ממה להימנע כשעושים פוליש ג'ל

כאשר עושים לק ג'ל, יש כמה דברים שכדאי להימנע מהם. ראשית, הקפידו להימנע משימוש במסירי לק על בסיס אצטון. אלה עלולים להזיק לציפורניים ולהחליש את הקשר של לק הג'ל שלך. שנית, הקפד להימנע משימוש בלחץ רב מדי בעת מריחת לק הג'ל שלך. זה יכול לגרום ללק שלך להישבר או להיסדק. לבסוף, הקפד להימנע משימוש בחום רב מדי בעת ריפוי לק הג'ל שלך. זה יכול לגרום ללק שלך לבעבע או להיסדק.

היתרונות של שימוש בג'ל פוליש

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך לאורך זמן. זוהי גם דרך מצוינת להגן על הציפורניים שלך מפני נזק. לק ג'ל קל מאוד גם למריחה ולהסרה, כך שאת לא צריכה לדאוג מפגיעה בציפורניים שלך. לבסוף, לק ג'ל עמיד מאוד ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים או יותר.

השוואה מהירה

לק רגיל ג'ל פוליש
מחזיק עד 5 ימים מחזיק עד 2 שבועות
דורש שכבת בסיס ושכבת עליון דורש שכבת בסיס ושכבת עליון
ניתן להסיר עם מסיר על בסיס אצטון יש להסיר עם מסיר עדין
ניתן ליישם בלחץ יש ליישם בלחץ קל
ניתן לריפוי בחום יש לרפא עם אור UV או LED

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך לאורך זמן. חשוב לדעת באיזו תדירות כדאי לעשות לק ג'ל כדי לשמור על מראה הציפורניים במיטבן. באופן כללי, מומלץ לבצע פוליש ג'ל כל שבועיים-שלושה. כדי לשמור על מראה הלק הג'ל שלך במיטבו, הקפידי להשתמש בשכבת בסיס ובמעיל עליון עם לק הג'ל שלך, השתמשי בשמן לציפורן כדי לשמור על לחות הציפורניים והציפורניים שלך, והשתמשי במסיר לק עדין כדי להסיר את הלק הג'ל שלך. הימנע משימוש במסירי לק על בסיס אצטון, הפעלת לחץ רב מדי בעת מריחת לק הג'ל שלך, ושימוש בחום רב מדי בעת ריפוי הלק שלך. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך לאורך זמן וקל מאוד למריחה ולהסרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן