דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד למרוח פוליש ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח פוליש ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח פוליש ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל אך נרפא עם אור UV או LED. בניגוד ללק רגיל, הוא אינו מתייבש מעצמו ויש לרפא אותו עם אור. לק ג'ל ידוע בגימור העמיד שלו וברק גבוה.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת שונה ממריחת לק רגיל. להלן השלבים למריחת לק ג'ל:

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני מריחת לק ג'ל, עליך להכין את הציפורניים. התחל בשיוף ועיצוב הציפורניים שלך. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי לשפשף את פני הציפורניים. פעולה זו תסיר את כל השמנים ויצור משטח חלק עבור הלק להדבקה.

שלב 2: מרחי שכבת בסיס

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח שכבת בסיס. זה יעזור ללק להיצמד לציפורניים וליצור משטח חלק. הקפידו למרוח את שכבת הבסיס בשכבות דקות ואחידות.

שלב 3: החל את הצבע

עכשיו הגיע הזמן ליישם את הצבע. התחל במריחת שכבה דקה של הלק ג'ל. הקפד למרוח אותו בצורה אחידה והימנע מלהכניס אותו לעור שלך. לאחר מריחת השכבה הראשונה, לרפא אותה עם אור UV או LED.

שלב 4: מרחי שכבת צבע שנייה

לאחר ריפוי שכבת הצבע הראשונה, יש למרוח שכבה שנייה. שוב, הקפד למרוח אותו בצורה אחידה והימנע מלהכניס אותו לעור שלך. לאחר מריחת השכבה השנייה, לרפא אותה עם אור UV או LED.

שלב 5: מרחי שכבת טופ

לאחר ריפוי שכבת הצבע השנייה, הגיע הזמן למרוח שכבת עליון. זה יעזור לאטום את הצבע ולתת למניקור שלך גימור ברק גבוה. הקפידו למרוח את השכבה העליונה בשכבות דקות ואחידות. לאחר מריחת השכבה העליונה, לרפא אותה עם מנורת UV או LED.

שלב 6: הסר את הפולנית העודפת

לאחר ריפוי השכבה העליונה, הגיע הזמן להסיר את עודפי הלק. השתמש במגבון נטול מוך וקצת מסיר לק כדי להסיר עודפי לק מהעור סביב הציפורניים שלך.

שלב 7: נקה את הציפורניים שלך

לאחר הסרת הלק העודף, הגיע הזמן לנקות את הציפורניים שלך. השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הציפורניים שלך לאחור. לאחר מכן, השתמש בשמן לציפורניים כדי להרטיב את ציפורני החתול שלך.

שלב 8: תהנה מהמניקור שלך

ברגע שהציפורניים שלך נקיות ולחות, המניקור שלך הושלם! תהנה ממניקור לק ג'ל יפהפה ועמיד לאורך זמן.

טיפים כדי לגרום למניקור שלך להימשך זמן רב יותר

לק ג'ל ידוע בגימור העמיד שלו, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי שהמניקור שלך יימשך עוד יותר. הנה כמה טיפים להפיכת המניקור שלך להמשך:

1. הימנע ממים

מים יכולים להחליש את הקשר בין הציפורן ללק, ולכן עדיף להימנע ככל האפשר ממים. נסה להרחיק את הידיים מהמים ככל שאתה יכול וללבוש כפפות בעת כלים או ניקיון.

2. השתמשו בשמן לציפורניים

שמן לציפורניים עוזר לשמור על לחות לציפורניים שלך, מה שיעזור למניקור שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר. הקפידו למרוח שמן לציפורן כל יום כדי לשמור על לחות לציפורן.

3. הימנע מכימיקלים קשים

כימיקלים קשים עלולים להחליש את הקשר בין הציפורן ללק, ולכן עדיף להימנע מהם ככל האפשר. נסו להשתמש במוצרי ניקוי טבעיים שאינם רעילים וללבוש כפפות בעת ביצוע מטלות.

4. השתמשו ב-Top Coat

מעיל עליון יעזור לאטום את הצבע ולגרום למניקור שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר. הקפד למרוח שכבת עליון כל כמה ימים כדי לשמור על מראה המניקור שלך רענן.

5. הימנעו מכסיסת ציפורניים

כסיסת ציפורניים עלולה להחליש את הקשר בין הציפורן ללק, ולכן עדיף להימנע מכך. אם את כוססת ציפורניים, נסי להעסיק את הידיים שלך בפעילויות אחרות או השתמשי בלק בעל טעם מר כדי לעזור לך לשבור את ההרגל.

6. קבל מניקור רגיל

קבלת מניקור רגיל היא הדרך הטובה ביותר לשמור על הציפורניים שלך במיטבן. הקפידי לעשות מניקור כל שבועיים-שלושה כדי לשמור על מראה הציפורניים שלך רענן והמניקור שלך יימשך זמן רב יותר.

סיכום

מריחת לק ג'ל קצת שונה ממריחת לק רגיל, אבל זה לא קשה. עם כמה שלבים פשוטים וכמה טיפים להפיכת המניקור שלך לזמן ארוך יותר, תוכל לקבל ציפורניים יפות ועמידות לאורך זמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן