דף הבית » לא להאמין » בניית ציפורניים לק ג'ל

בניית ציפורניים לק ג'ל

בניית ציפורניים לק ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהן ציפורניים לק ג'ל?

ציפורניים לק ג'ל הם סוג של מניקור שמשתמש בסוג מיוחד של לק הנרפא באור UV או LED. סוג זה של מניקור פופולרי מכיוון שהוא יכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. את הלק ג'ל מורחים בשכבות דקות, וכל שכבה נרפאת עם האור לפני מריחת השכבה הבאה. תהליך זה מביא לגימור מבריק לאורך זמן שנראה כמו מניקור מקצועי.

היתרונות של ציפורניים לק ג'ל

ציפורניים לק ג'ל מציעות יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הם עמידים יותר ופחות צפויים להישבר או לדהות, והם יכולים להחזיק מעמד עד שבועיים ללא צורך בביצוע מחדש. הגימור המבריק גם עמיד יותר בפני שריטות וכתמים, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אלה שרוצות שהציפורניים שלהן ייראו מושלמות לאורך זמן. יתרון נוסף של ציפורני לק ג'ל הוא שקל יותר ליישם אותן מאשר לק מסורתי. קל יותר לשלוט על השכבות הדקות של לק ג'ל ותהליך הריפוי מייתר את הצורך להמתין לייבוש הלק. זה הופך את תהליך מריחת ציפורני לק ג'ל למהיר הרבה יותר מאשר לק מסורתי.

טיפים לבניית ציפורניים לק ג'ל

בניית ציפורניים לק ג'ל דורשת תרגול וסבלנות, אבל עם הטכניקות הנכונות, כל אחת יכולה ללמוד לעשות זאת. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל: • התחל עם ציפורניים נקיות ויבשות. הסר כל לק ישן וצחצח את הציפורניים כדי להסיר רכסים ולהכין אותם ללק הג'ל. • למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא אותו עם אור UV או LED. • למרוח שכבה דקה של לק ג'ל ולרפא אותו עם את האור.• יש למרוח שכבה שנייה של הלק ג'ל ולרפא אותו עם האור.• למרוח שכבה עליונה ולרפא אותו עם האור.• לנקות את הציפורניים עם מטלית נטולת מוך כדי להסיר שאריות.• למרוח שמן לציפורן להזין את הציפורניים ולשמור עליהן בריאות. ביצוע השלבים האלה יעזור לך לקבל את הציפורניים המושלמת לק ג'ל בכל פעם. למידע נוסף על בניית ציפורניים לק ג'ל, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן