דף הבית » המלצות הצוות » גולדן רוז ג'ל לכה – כל מה שאתה צריך לדעת

גולדן רוז ג'ל לכה – כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

גולדן רוז ג'ל לכה – כל מה שאתה צריך לדעת

מהי גולדן רוז ג'ל לכה?

Golden Rose Gel Lacquer הוא לק מהפכני המעניק גימור עמיד לאורך זמן, מבריק. הוא נמרח כמו לק רגיל, אך נרפא תחת מנורת UV או LED ליצירת גימור דמוי ג'ל עמיד בפני שבבים ועמיד עד שבועיים. הוא זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור כל מניקור.

יישום

מריחת גולדן רוז ג'ל לכה היא קלה ופשוטה. ראשית, יש להכין את הציפורניים ולנקות אותן בעזרת מסיר לק. לאחר מכן, יש למרוח את הצבע הרצוי בשכבות דקות, לרפא כל שכבה למשך 30 שניות תחת מנורת UV או LED. לאחר השגת הצבע הרצוי, יש למרוח שכבת עליון ולרפא למשך 30 שניות נוספות.

הֲסָרָה

הסרת גולדן רוז ג'ל לכה היא גם קלה וישירה. ראשית, יש להשרות את הציפורניים בקערת מים חמימים למשך 10 דקות. לאחר מכן, יש לגרד בעדינות את לק הג'ל בעזרת דוחף לציפורן או מקל כתום. לבסוף, יש ללטש את הציפורניים ולהרטיב אותן בשמן לציפורן.

יתרונות

גולדן רוז ג'ל לכה מציעה מספר יתרונות על פני לק רגיל. הוא עמיד בפני שבבים ונמשך עד שבועיים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה מניקור לאורך זמן. הוא גם מספק גימור מבריק שבטוח יהפוך ראשים.

סיכום

Golden Rose Gel Lacquer הוא לק מהפכני המעניק גימור עמיד לאורך זמן, מבריק. קל למריחה ולהסרה, ומציע מספר יתרונות על פני לק רגיל. בין אם את מחפשת מניקור עמיד או סתם רוצה לסובב ראשים, גולדן רוז ג'ל לכה היא בחירה מצוינת. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן