דף הבית » המלצות הצוות » לכה ג'ל קניון ראשונים – מדריך מקיף

לכה ג'ל קניון ראשונים – מדריך מקיף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לכה ג'ל קניון ראשונים – מדריך מקיף

מהי לכה ג'ל קניון ראשונים?

Kanyon Rhonim Gel Lacquer הוא מוצר מהפכני המעניק גימור מבריק לאורך זמן. זהו הכלאה של לק ולק ג'ל מסורתי, המשלב את הטוב משני העולמות. את הלכה מורחים בשתי שכבות ולאחר מכן נרפא במנורת UV או LED. התוצאה היא גימור מבריק ועמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים.

היתרונות של לכה ג'ל קניון ראשונים

ל-Kanyon Rahonim Gel Lacquer יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים, כך שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם מספק גימור מבריק הרבה יותר תוסס מלק מסורתי. הלכה גם קלה למריחה ולהסרה, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד ללא הטרחה של ליטוש מסורתי.

כיצד למרוח לכה ג'ל קניון ראשונים

מריחת ג'ל לכה קניון ראשונים היא קלה ונוחה. ראשית, ודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים או לכלוך. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של הלכה על כל ציפורן. הניחו לשכבה הראשונה להתייבש לחלוטין לפני מריחת השכבה השנייה. לאחר שהשכבה השנייה יבשה, אפרו את הציפורניים במנורת UV או LED. תהליך הריפוי אורך כשתי דקות. לאחר ריפוי הציפורניים, תוכלי ליהנות ממניקור מבריק לאורך זמן.

כיצד להסיר לכה ג'ל קניון ראשונים

הסרת לכה ג'ל קניון ראשונים קלה בדיוק כמו מריחתה. התחל בהשריית כרית צמר גפן באציטון והנחתה על כל ציפורן. עוטפים כל אצבע בנייר כסף ונותנים לציפורניים להשרות כ-10 דקות. לאחר שהלק התרכך, השתמש במקל כתום או בדחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הלכה. סיים בליטוש הציפורניים ומריחת שמן לציפורן מזין.

סיכום

Kanyon Rhonim Gel Lacquer הוא מוצר מהפכני המעניק גימור מבריק לאורך זמן. קל למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד ללא הטרחה של ליטוש מסורתי. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן