דף הבית » ויראלי » דוגמאות לפוליש גרין ג'ל

דוגמאות לפוליש גרין ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

דוגמאות לפוליש גרין ג'ל

מהו פוליש גרין ג'ל?

לק ירוק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח במברשת ומתרפא במנורת UV או LED. זהו חלופה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים ללק מסורתי. את הלק ג'ל מורחים בשכבות דקות ומתרפאים לאחר כל שכבה. זה יוצר גימור חזק ועמיד שיכול להימשך עד שבועיים.

סוגי פוליש ירוק ג'ל

ישנם סוגים רבים ושונים של לק ג'ל ירוק זמינים. הסוגים הפופולריים ביותר הם קרם, נצנצים ומתכתי. לק ג'ל ירוק קרם הוא צבע אחיד ללא נצנוץ או שימר. לק ג'ל ירוק נוצץ הוא צבע נוצץ ומנצנץ שמוסיף מעט זוהר למניקור שלך. לק ג'ל ירוק מתכתי הוא צבע מטאלי מנצנץ המוסיף מעט ברק לציפורניים שלך.

כיצד למרוח פוליש ירוק ג'ל

מריחת לק ג'ל ירוק היא קצת שונה ממריחת לק מסורתי. לפני שתתחיל, וודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים או לכלוך. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב ולצחצח את הציפורניים שלך. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא אותה עם מנורת UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של לק ג'ל ירוק ולרפא אותה עם המנורה. חזור על תהליך זה עד לקבלת הצבע והגימור הרצויים. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם המנורה.

טיפים למריחת פוליש ירוק ג'ל

בעת מריחת לק ג'ל ירוק חשוב להשתמש בשכבות דקות ולרפא כל שכבה עם המנורה. זה יבטיח שהמניקור שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר ויראה טוב יותר. חשוב גם להשתמש בשכבת בסיס ובמעיל עליון באיכות טובה כדי להגן על הציפורניים ולשמור על מראה המניקור שלך רענן. לבסוף, הקפידו להשתמש בפצירה ובאגרץ כדי לעצב ולהחליק את הציפורניים לפני מריחת הלק ג'ל.

הסרת פוליש גרין ג'ל

הסרת לק ג'ל ירוק היא קצת שונה מהסרת לק מסורתי. כדי להסיר את הלק, תצטרכו להשרות את הציפורניים במסיר על בסיס אצטון למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק. לבסוף, השתמשי בפצירה כדי לטשטש את הלק שנותר. צפו בסרטונים כיצד למרוח לק ג'ל ירוק לק ג'ל ירוק הוא דרך מצוינת להוסיף קצת צבע וזוהר לציפורניים. עם טכניקות היישום וההסרה הנכונות, תוכלי ליהנות ממניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן