דף הבית » ויראלי » פוליש ורוד ג'ל עם נצנצים – מדריך לבחירת הגוון המושלם

פוליש ורוד ג'ל עם נצנצים – מדריך לבחירת הגוון המושלם

פוליש ורוד ג'ל עם נצנצים - מדריך לבחירת הגוון המושלם

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ורוד ג'ל עם נצנצים?

לק ג'ל ורוד עם נצנצים הוא סוג של לק המשלב לבישה ממושכת של מניקור ג'ל עם ניצוץ של נצנצים. זוהי דרך מצוינת להוסיף מגע של זוהר לכל מניקור. חלקיקי הנצנצים תלויים בלק הג'ל, כלומר הם לא יתקלפו או יישחקו.

בחירת הגוון הנכון של פוליש ורוד ג'ל עם נצנצים

כאשר בוחרים את הגוון הנכון של לק ג'ל ורוד עם נצנצים, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. הגורם החשוב ביותר הוא צבע הנצנצים. נצנצים יכולים להגיע במגוון צבעים, מכסף וזהב ועד ורוד וסגול. חשוב לבחור בגוון המשלים את צבע הלק ג'ל.

סוגי נצנצים

ישנם שני סוגים עיקריים של נצנצים המשמשים בלק ג'ל ורוד עם נצנצים: הולוגרפי ומתכתי. לנצנצים הולוגרפיים יש אפקט דמוי קשת בענן ולעתים קרובות נעשה בו שימוש ליצירת מראה דרמטי יותר. נצנצים מתכתיים עדינים יותר ומוסיפים ניצוץ עדין למניקור.

גודל חלקיקי נצנצים

גודל חלקיקי הנצנצים חשוב גם בבחירת הגוון הנכון של לק ג'ל ורוד עם נצנצים. חלקיקי נצנצים קטנים יותר ייצרו מראה עדין יותר, בעוד שחלקיקים גדולים יותר ייצרו מראה דרמטי יותר.

צבע הפוליש ג'ל

גם צבע הלק ג'ל חשוב בבחירת הגוון הנכון של לק ג'ל ורוד עם נצנצים. ישנם מגוון גוונים של ורוד זמינים, מורוד חיוור ועד ורוד עז. חשוב לבחור בגוון המשלים את צבע הנצנצים.

שולחן פוליש ורוד ג'ל עם נצנצים

צֵל נִצנוּץ גודל חלקיק
ורוד חיוור הולוגרפי קָטָן
ורוד בהיר מַתַכתִי גָדוֹל
ורוד בהיר הולוגרפי בינוני
ורוד כהה מַתַכתִי קָטָן

בבחירת הגוון הנכון של לק ג'ל ורוד עם נצנצים, חשוב לקחת בחשבון את צבע הנצנצים, סוג הנצנצים וגודל חלקיקי הנצנצים. על ידי התחשבות בגורמים הללו, תוכלי ליצור מניקור מושלם לכל אירוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן