דף הבית » ציפורניים בריאות » המסת ג'ל פוליש: מדריך

המסת ג'ל פוליש: מדריך

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

המסת ג'ל פוליש: מדריך

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל, אבל הוא נרפא עם אור UV או LED. תהליך ריפוי זה גורם ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל, לרוב עד שבועיים. לק ג'ל ידוע גם בגימור המבריק שלו ובצבעים מרהיבים.

מה זה שיוף?

שיוף הוא תהליך המשמש להסרת לק ג'ל מהציפורניים. זה כולל שימוש בפצירה או חוצץ כדי לשייף בעדינות את הלק. שיוף הוא דרך בטוחה ויעילה להסיר לק ג'ל מבלי לפגוע בציפורניים.

מה אתה צריך לשייף ג'ל לק

כדי לשייף לק ג'ל, תצטרך פצירה או חוצץ, דוחף לציפורן ושמן לציפורן. תצטרך גם קערה של מים חמים ומברשת ציפורניים.

איך משייפים פוליש ג'ל

1. התחל בהשריית הציפורניים במים חמים לכמה דקות. זה יעזור לרכך את הלק ג'ל ויקל על ההסרה.2. לאחר שהציפורניים שלך מתרככות, השתמשי בפצירה או במאגר כדי לשייף בעדינות את הלק. התחל בקצה הציפורן ועבוד למטה.3. לאחר הסרת כל הלק, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורניים.4. לבסוף, מרחי שמן לציפורן על הציפורניים כדי לעזור להזין ולהגן עליהן.

טיפים לליטוש ג'ל לק

• השתמש במגע עדין בעת שיוף הלק. לחץ רב מדי עלול להזיק לציפורניים.• הקפידו להשתמש בפצירה נקייה או חיץ כדי להימנע מהעברת חיידקים לציפורניים.• השתמשו בשמן לציפורן לאחר השיוף כדי לסייע בהזנה והגנה על הציפורניים.• אם אתם מתקשים להסיר את הלק , נסה להשרות את הציפורניים במים חמים לכמה דקות לפני השיוף.

דעה אישית

שיוף לק ג'ל הוא דרך מצוינת להסיר את הלק מבלי לפגוע בציפורניים. חשוב להשתמש במגע עדין ולהקפיד על שימוש בפצירה נקייה או חוצץ. אני גם ממליצה להשתמש בשמן לציפורן לאחר השיוף כדי לעזור להזין ולהגן על הציפורניים. למידע נוסף על לק ג'ל, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן