דף הבית » הכי פופולרי » הסרת לק ג'ל עם אלכוהול – מדריך שלב אחר שלב

הסרת לק ג'ל עם אלכוהול – מדריך שלב אחר שלב

הסרת לק ג'ל עם אלכוהול - מדריך שלב אחר שלב

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה אתה צריך כדי להסיר ג'ל לק עם אלכוהול

הסרת לק ג'ל עם אלכוהול היא תהליך קל ומהיר. כל מה שאתה צריך זה בקבוק של אלכוהול, כדורי צמר גפן ופצירה. אם אין לך אלכוהול, תוכלי להשתמש גם במסיר לק ללא אצטון.

כיצד להסיר ג'ל לק עם אלכוהול

השלב הראשון בהסרת לק ג'ל עם אלכוהול הוא לנקות את השכבה העליונה של לק הג'ל. זה יעזור לאלכוהול לחדור ללק ולפרק אותו. השתמש בפצירה כדי לשפשף קלות את פני הציפורניים. היזהר לא לתייף עמוק מדי, שכן הדבר עלול לגרום נזק לציפורן.

לאחר שהשכבה העליונה של הלק ג'ל נופלה, קחו צמר גפן והשרו אותו באלכוהול. לחץ בעדינות את צמר הגפן על הציפורן והחזק אותו כ-10-15 שניות. זה יעזור לפרק את הלק ג'ל ויקל על הסרתו.

לאחר שהצמר גפן הוחזק במשך 10-15 שניות, השתמש במקל לציפורן כדי לגרד בעדינות את שאר הלק ג'ל. זה אמור להסיר את רוב הלק ג'ל, אבל חלק עדיין עשוי להישאר. אם זה המקרה, חזור על התהליך עם צמר גפן חדש ואלכוהול.

לאחר הסרת כל הלק ג'ל, השתמש בפצירה כדי לטשטש את כל החתיכות שנותרו. זה יעזור להחליק את הציפורן ולהסיר כל שאריות לק ג'ל.

טיפים להסרת ג'ל לק עם אלכוהול

השתמש במסיר לק ללא אצטון

אם אין לך אלכוהול, תוכלי להשתמש גם במסיר לק ללא אצטון להסרת לק ג'ל. מסיר ללא אצטון עדין יותר לציפורניים ויסייע במניעת נזקים.

היה עדין

בעת הסרת לק ג'ל עם אלכוהול, חשוב להיות עדין. גירוד חזק מדי עלול לגרום נזק לציפורן, לכן הקפידו להשתמש בלחץ קל בעת הסרת הלק.

צפו במדריכים

אם אינך בטוח כיצד להסיר לק ג'ל עם אלכוהול, מומלץ לצפות בהדרכות מקוונות. יש הרבה מדריכים מועילים זמינים ב- YouTube שיכולים לעזור לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן