דף הבית » מה ההבדל » חברות של לק

חברות של לק

חברות של לק

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה לק?

לק הוא לכה שניתן למרוח על הציפורן האנושית או ציפורני הרגליים כדי לקשט ולהגן על לוחיות הציפורניים. הניסוח שופץ שוב ושוב כדי לשפר את ההשפעות הדקורטיביות שלו, ולדכא סדקים או קילוף. לק מורכב מתערובת של פולימר אורגני ועוד מספר רכיבים, בהתאם למותג.

חברות שונות של לק

  • OPI
  • אסי
  • צ'יינה גלייז
  • סאלי הנסן
  • חמאה לונדון
  • רבלון

OPI

OPI הוא מותג לק פופולרי שנמכר בלמעלה מ-103 מדינות. הוא ידוע במגוון רחב של צבעים ושמות ייחודיים. OPI הוא לק מקצועי ומשמש בסלונים רבים. הוא ידוע גם בזכות הבלאי שלו לאורך זמן ובנוסחה העמידה בפני שבבים.

אסי

Essie הוא עוד מותג לק פופולרי. הוא ידוע במגוון הרחב של צבעים וגימורים. Essie הוא לק מקצועי ומשמש בסלונים רבים. הוא ידוע גם בזכות הבלאי שלו לאורך זמן ובנוסחה העמידה בפני שבבים.

Essie Gel Couture

Essie Gel Couture הוא ליין לק מבית Essie. זוהי מערכת דו-שלבית הכוללת שכבת בסיס ושכבת עליון. הוא ידוע בבלאי שלו לאורך זמן ובנוסחה העמידה בפני שבבים.

Essie Nail Care

Essie מציעה גם קו מוצרי טיפוח לציפורניים. זה כולל מחזקי ציפורניים, מוצרי טיפוח לציפורניים וטיפולי ציפורניים. מוצרים אלה נועדו לעזור לשמור על ציפורניים בריאות וחזקות.

צ'יינה גלייז

China Glaze הוא מותג לק מקצועי. הוא ידוע במגוון רחב של צבעים וגימורים ייחודיים. צ'יינה גלייז ידועה בבלאי לאורך זמן ובנוסחה העמידה בפני שבבים.

סאלי הנסן

סאלי הנסן הוא מותג לק פופולרי של דראגסטור. הוא ידוע במגוון רחב של צבעים וגימורים. סאלי הנסן ידועה בבלאי שלה לאורך זמן ובנוסחה העמידה בפני שבבים.

חמאה לונדון

Butter London הוא מותג לק מקצועי. הוא ידוע במגוון רחב של צבעים וגימורים ייחודיים. חמאה לונדון ידועה בבלאי שלה לאורך זמן ובנוסחה העמידה בפני שבבים.

רבלון

רבלון הוא מותג לקים פופולרי של דראגסטור. הוא ידוע במגוון רחב של צבעים וגימורים. רבלון ידועה בבלאי לאורך זמן ובנוסחה העמידה בפני שבבים. חברות הלקים מציעות מגוון רחב של מוצרים כדי לעזור לשמור על מראה ציפורניים יפות ובריאות. לכל חברה יש מגוון ייחודי משלה של צבעים וגימורים. למידע נוסף על חברות לקים, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן