דף הבית » מגזין » כיצד להסיר ג'ל לק בבית

כיצד להסיר ג'ל לק בבית

כיצד להסיר ג'ל לק בבית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה אתה צריך

כדי להסיר לק ג'ל בבית, תזדקק לפריטים הבאים:

  • כדורי צמר גפן
  • פצירה
  • מסיר לק על בסיס אצטון
  • שמן לציפורן
  • דוחף לציפורניים

שלב 1: תייק את המעיל העליון

הצעד הראשון בהסרת לק הג'ל שלך הוא להפיל את השכבה העליונה. זה יעזור לאציטון לחדור אל הלק ולפרק אותו. השתמש בפצירה כדי לשייף בעדינות את השכבה העליונה עד להסרה מלאה. היזהר לא לשייף חזק מדי או שאתה עלול להזיק לציפורניים שלך.

שלב 2: השרו כדורי צמר גפן באציטון

לאחר הסרת המעיל העליון, הגיע הזמן להשרות את כדורי הצמר גפן באציטון. מניחים את כדורי הצמר גפן על כל ציפורן ואז שופכים עליהם את האציטון. ודא שכדורי הצמר גפן רוויים לחלוטין. אפשרו לכדורי הצמר גפן לשבת על הציפורניים למשך 10-15 דקות.

שלב 3: הסר את הלק ג'ל

לאחר שכדורי הצמר גפן נספגו 10-15 דקות, הגיע הזמן להסיר את הלק ג'ל. השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הלק. אם הלק לא יורד בקלות, אפשר להשרות את צמר גפן לעוד כמה דקות. לאחר הסרת הלק, ניתן להשתמש בפצירה כדי להסיר שאריות שנותרו.

שלב 4: העניקי לחות לציפורניים שלך

לאחר הסרת הלק ג'ל, חשוב להרטיב את הציפורניים שלך. השתמש בשמן לציפורן כדי לחות את הציפורניים שלך ולשמור עליהן בריאות. עסו את השמן לתוך הציפורניים והציפורניים כדי להבטיח שהם יישארו לחות.

הסרת לק הג'ל שלך בבית היא קלה ויכולה לחסוך לך זמן וכסף. עם השלבים הפשוטים האלה, תוכל להסיר את לק הג'ל שלך תוך זמן קצר. לטיפים נוספים על הסרת לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן