דף הבית » מגזין » כיצד להסיר לק ג'ל ביוטיקר

כיצד להסיר לק ג'ל ביוטיקר

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד להסיר לק ג'ל ביוטיקר

מהו לק ג'ל ביוטיסר?

לק ג'ל ביוטיקר הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא באור UV או LED. זוהי בחירה פופולרית למי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן שלא יישבר או ידהה. הלק ג'ל נמרח בשכבות דקות ויכול להחזיק עד שבועיים ללא שבבים או דהייה.

כיצד להסיר לק ג'ל ביוטיקר

הסרת לק ג'ל של ביוטיקר היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית. להלן השלבים שיש לבצע:

שלב 1: אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף את המצרכים הבאים:- כדורי צמר גפן- מסיר לק על בסיס אצטון- דוחף לציפורן- פצירה- מאגר ציפורניים

שלב 2: השרו את הציפורניים

השרו צמר גפן במסיר הלק על בסיס אצטון והניחו אותו על כל אחת מהציפורניים. אפשרו לכדורי הצמר גפן לשבת על הציפורניים למשך 10 דקות. זה יעזור לרכך את הלק ג'ל ויקל על הסרתו.

שלב 3: הסר את הלק ג'ל

לאחר שנגמרו 10 הדקות, השתמשו בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את לק הג'ל המרוכך. התחל בבסיס הציפורן והתקדם למעלה. אם הלק ג'ל עדיין לא יורד, אפשר להשתמש בפצירה כדי ללטש בעדינות את הלק שנותר.

שלב 4: ניקוי

לאחר הסרת כל לק הג'ל, השתמש במאגר הציפורניים כדי להחליק את הקצוות הגסים. לאחר מכן, השתמשו בצמר גפן ספוג במסיר לק כדי להסיר שאריות שנותרו.

שלב 5: לחות

לבסוף, מרחי שמן לציפורן לחות על הציפורניים שלך כדי לשמור עליהן בריאות ולחות.

טיפים להסרת לק ג'ל ביוטיסר

– הקפידו להשתמש במסיר לק על בסיס אצטון לקבלת התוצאות הטובות ביותר.- קח את הזמן שלך בעת הסרת הלק ג'ל. גרידה מהירה מדי עלולה לגרום לנזק לציפורניים שלך.- השתמשי תמיד בדוחף לציפורן ובפצירה כדי להסיר את לק הג'ל. לעולם אל תשתמש בציפורניים שלך.- הקפידי להרטיב את הציפורניים שלך לאחר הסרת הלק ג'ל. הסרת לק ג'ל ביוטיקר היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית. עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, תוכלי להראות לציפורניים שלך רעננות ויפות תוך זמן קצר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן