דף הבית » ויראלי » כיצד להסיר לק ג'ל מהבגדים

כיצד להסיר לק ג'ל מהבגדים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

. כיצד להסיר לק ג'ל מהבגדים

כיצד להסיר לק ג'ל מהבגדים

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף קצת צבע לארון הבגדים שלך, אבל זה יכול להיות סיוט להסיר אם זה יגיע לבגדים שלך. למרבה המזל, ישנן מספר דרכים להסיר לק ג'ל מבגדים מבלי לפגוע בבד. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להסיר לק ג'ל מבגדים בקלות.

1. השתמשי במסיר לק

השלב הראשון בהסרת לק ג'ל מבגדים הוא שימוש במסיר לק. הקפידו להשתמש במסיר לק ללא אצטון, שכן אצטון עלול לפגוע בבד. מרחו כמות קטנה של מסיר לק על צמר גפן וטפחו אותו על האזור המוכתם. הניחו למסיר לשבת כמה דקות לפני שתנגבו אותו במטלית לחה.

2. השתמש באלכוהול

אם מסיר לק לא עובד, אתה יכול לנסות להשתמש באלכוהול. אלכוהול לשפשוף הוא חלופה מצוינת למסיר לק, מכיוון שהוא פחות חריף על הבד. מרחו כמות קטנה של אלכוהול על צמר גפן וטפחו אותו על האזור המוכתם. הניחו לאלכוהול לשבת כמה דקות לפני שתנגבו אותו במטלית לחה.

3. השתמשו בספריי לשיער

ספריי לשיער הוא עוד דרך מצוינת להסיר לק ג'ל מהבגדים. כל שעליך לעשות הוא לרסס את האזור המוכתם בספריי לשיער ולאפשר לו לשבת כמה דקות. לאחר מכן, השתמש במטלית לחה כדי לנגב את ספריי השיער ואת הלק ג'ל.

4. השתמשו בחומץ

חומץ הוא חלופה טבעית נהדרת לכימיקלים קשים. כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ ומים ולהחיל אותו על האזור המוכתם. הניחו לתערובת לשבת מספר דקות לפני שמנגבים אותה במטלית לחה.

השוואה מהירה

שיטה רכיבים
מסיר לק מסיר לק ללא אצטון
אלכוהול לחיטוי אלכוהול לחיטוי
ספריי לשיער ספריי לשיער
חומץ חומץ ומים

הסרת לק ג'ל מבגדים יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל זה לא חייב להיות. עם החומרים הנכונים וקצת סבלנות, ניתן להסיר בקלות לק ג'ל מהבגדים מבלי לפגוע בבד. בין אם תבחרי במסיר לק, אלכוהול, ספריי לשיער או חומץ, את יכולה להיות בטוחה שהבגדים שלך יהיו נקיים מלק ג'ל תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן