דף הבית » ויראלי » כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד, אבל יכול להיות קשה להסיר אותו מבלי לפגוע בציפורניים שלך. אצטון הוא הדרך הנפוצה ביותר להסרת לק ג'ל, אבל זה יכול להיות קשה על הציפורניים והעור שלך. למרבה המזל, ישנן דרכים אחרות להסיר לק ג'ל ללא אצטון. להלן כמה מהשיטות הטובות ביותר להסרת לק ג'ל ללא אצטון.

שיטת השרייה

שיטת ההשריה היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להסרת לק ג'ל ללא אצטון. כדי להשתמש בשיטה זו, תזדקק לקערת מים חמים, פצירה ודוחף לציפורן. התחילי בניוק השכבה העליונה של לק הג'ל בפצירה. לאחר מכן, השרו את הציפורניים במים החמים למשך 10-15 דקות. לאחר ההשריה, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את שאר הלק ג'ל.

שיטת עטיפה

שיטת העטיפה היא דרך פופולרית נוספת להסיר לק ג'ל ללא אצטון. כדי להשתמש בשיטה זו, תזדקק לכדורי צמר גפן, רדיד אלומיניום ודוחף לציפורן. התחל בחיתוך כדורי הצמר גפן לחתיכות קטנות והנח אותם על הציפורניים. לאחר מכן, עטפו כל מסמר בחתיכת נייר אלומיניום. הניחו לכדורי הצמר גפן ולרדיד האלומיניום לשבת על הציפורניים למשך 10-15 דקות. לאחר שנגמר הזמן, השתמשו בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את שאר הלק ג'ל.

שיטת גרידה

שיטת הגרידה היא דרך מצוינת להסיר לק ג'ל ללא אצטון. כדי להשתמש בשיטה זו, תזדקק לפצירה, דוחף לציפורן ומגרדת לציפורן מתכת. התחילי בניוק השכבה העליונה של לק הג'ל בפצירה. לאחר מכן, השתמש במגרד לציפורן המתכת כדי לגרד בעדינות את שאר הלק ג'ל. לבסוף, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף את כל הלק ג'ל שנותר.

טיפים להסרת ג'ל לק ללא אצטון

  • השתמש תמיד בפצירה עדינה בעת שיוף השכבה העליונה של לק הג'ל.
  • ודא שהמים חמים, לא חמים, בעת השריית הציפורניים.
  • היו עדינים כאשר דוחפים את שאר הלק ג'ל עם דוחף הציפורן.
  • היזהר בעת שימוש במגרד לציפורן המתכת כדי לגרד את שאר הלק ג'ל.
  • העניקי לחות לציפורניים לאחר הסרת הלק ג'ל.

הסרת לק ג'ל ללא אצטון היא דרך מצוינת לשמור על ציפורניים בריאות וחזקות. עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכל להסיר לק ג'ל בקלות מבלי לפגוע בציפורניים שלך. נסה היום את אחת מהשיטות הללו ותראה כמה קל להסיר לק ג'ל ללא אצטון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן