דף הבית » ויראלי » כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק מסורתי, אך הוא נרפא תחת אור UV או LED. תהליך ריפוי זה יוצר מניקור עמיד שיכול להימשך עד שבועיים. לק ג'ל עמיד יותר מלק רגיל ויכול להיות קשה יותר להסרה.

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

שיטת השרייה

שיטת ההשריה היא הדרך הנפוצה ביותר להסרת לק ג'ל ללא אצטון. התחל בהשריית כרית צמר גפן במים חמים ולאחר מכן הנח אותה על הציפורן שלך. עטפו את האצבע בנייר אלומיניום כדי להחזיק את הכרית במקום והשאירו אותה למשך 10-15 דקות. החום והלחות יעזרו לשחרר את הלק, מה שיקל על ההסרה. לאחר שהרפידה התקררה, הסר אותה וגרד בעדינות את הלק בעזרת דוחף לציפורן.

שיטת ליטוש

אם שיטת ההשריה לא עובדת, אפשר לנסות לשפשף את הלק. התחל על ידי שימוש בפצירה כדי לטשטש בעדינות את השכבה העליונה של הלק. הקפד להשתמש במשיכות קלות ועדינות כדי שלא תפגע בציפורניים שלך. לאחר ששיחת את השכבה העליונה, השתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד את הלק שנותר.

שימוש במסיר לק

אם שיטות ההשריה והליטוש לא עובדות, אפשר לנסות להשתמש במסיר לק ללא אצטון. השרו כרית צמר גפן במסיר והניחו אותה על הציפורן. עטפו את האצבע בנייר אלומיניום כדי להחזיק את הכרית במקום והשאירו אותה למשך 10-15 דקות. לאחר שהרפידה התקררה, הסר אותה וגרד בעדינות את הלק בעזרת דוחף לציפורן.

טיפים להסרת ג'ל לק

• התחל בשיפוף הציפורניים שלך כדי להסיר עודפי לק. • השרו את כרית הצמר גפן במים חמימים כדי לעזור לשחרר את הלק.• עטפו את האצבע בנייר אלומיניום כדי להחזיק את הרפידה במקומה.• השתמשו בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את לק.• השתמשו במסיר לק ללא אצטון במידת הצורך.• העניקו לחות לציפורניים לאחר הסרת הלק. הסרת לק ג'ל ללא אצטון יכולה להיות מסובכת, אבל עם הטכניקות הנכונות, זה אפשרי. נסה את שיטות ההשריה, ההברקה ומסיר הלק כדי להחזיר את הציפורניים למצבן הטבעי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן