דף הבית » מה ההבדל » כיצד להסיר לק ג'ל מהציפורניים

כיצד להסיר לק ג'ל מהציפורניים

כיצד להסיר לק ג'ל מהציפורניים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל להסיר את לק הג'ל שלך, תצטרך לאסוף את המצרכים הדרושים. תזדקק למאגר ציפורניים, כדורי צמר גפן, אצטון, רדיד אלומיניום ודוחף לציפורן.

להשרות את הציפורניים שלך

ברגע שיש לך את כל הציוד שאתה צריך, זה הזמן להתחיל להסיר את הלק ג'ל. התחל בהשריית הציפורניים שלך בקערת מים חמימים למשך 10 דקות. זה יעזור לרכך את הלק ג'ל, מה שיקל על ההסרה.

הסר את ג'ל פוליש

לאחר שהציפורניים שלך ספוגות, הגיע הזמן להתחיל להסיר את לק הג'ל. קחו צמר גפן והשרו אותו באציטון. הניחו את צמר גפן הספוג על הציפורן ועטפו אותו בחתיכת נייר אלומיניום. השאר אותו למשך 10 דקות. לאחר 10 דקות, הסר את נייר הכסף והצמר גפן והשתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל מהציפורן שלך.

צחצח ציפורניים

לאחר שהסרת את לק הג'ל, הגיע הזמן להבריק את הציפורניים. השתמש במאגר ציפורניים כדי לטשטש את כל הלק ג'ל שנותר. הקפידו להשתמש בתנועות מעגליות עדינות כדי להימנע מפגיעה בציפורניים.

העניקי לחות לציפורניים שלך

לאחר שצחצחת את הציפורניים, הגיע הזמן להרטיב אותן. השתמשי בשמן מזין לציפורן או בקרם ידיים כדי לשמור על לחות ובריאות של הציפורניים. עסו את השמן או הקרם לתוך הציפורניים והציפורניים שלכם כדי לעזור להחזיר את הלחות.

חזור לפי הצורך

אם אתה מתקשה להסיר את כל הלק ג'ל, ייתכן שתצטרך לחזור על התהליך. השרו את הציפורניים במים חמים והשתמשו שוב בשיטת צמר גפן ורדיד אלומיניום. הקפד לקחת את הזמן שלך ולהיות עדין עם הציפורניים שלך. הסרת לק ג'ל מהציפורניים יכולה להיות תהליך מסובך. אבל עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, תוכלי להסיר בבטחה וביעילות לק ג'ל מהציפורניים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן