דף הבית » מה ההבדל » כיצד למרוח ג'ל פוליש בצורה נכונה | מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח ג'ל פוליש בצורה נכונה | מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח ג'ל פוליש בצורה נכונה | מדריך שלב אחר שלב

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה אתה צריך

כדי למרוח לק ג'ל בצורה נכונה, תזדקק לכמה פריטים. תצטרך שכבת בסיס, לק ג'ל לבחירתך, שכבת עליון, מנורת UV או LED, מגבון נטול מוך ודוחף לציפורן.

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל, תצטרך להכין את הציפורניים שלך. התחל על ידי דחיפה לאחור של הציפורניים שלך עם דוחף הציפורן. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר את כל הרכסים. לבסוף, השתמש במאגר כדי להבריק ולהבריק את הציפורניים שלך.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את שכבת הבסיס. התחל בניעור בקבוק שכבת הבסיס כדי לערבב אותו. לאחר מכן, השתמש במברשת כדי למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. הקפד לכסות את הקצה החופשי של הציפורן. לבסוף, לרפא את שכבת הבסיס במנורת UV או LED.

שלב 3: מרחו את הלק ג'ל

עכשיו הגיע הזמן למרוח את לק הג'ל. התחל בניעור בקבוק הלק ג'ל כדי לערבב אותו. לאחר מכן, השתמשי במברשת כדי למרוח שכבה דקה של לק ג'ל על כל ציפורן. הקפד לכסות את הקצה החופשי של הציפורן. לבסוף, לרפא את לק הג'ל במנורת UV או LED.

שלב 4: מרחי את ה- Top Coat

לאחר שהלק הג'ל נרפא, הגיע הזמן למרוח את השכבה העליונה. התחל בניעור בקבוק המעיל העליון כדי לערבב אותו. לאחר מכן, השתמשי במברשת כדי למרוח שכבה דקה של שכבה עליונה על כל ציפורן. הקפד לכסות את הקצה החופשי של הציפורן. לבסוף, לרפא את המעיל העליון במנורת UV או LED.

שלב 5: ניקוי

לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, הגיע הזמן לנקות. התחל על ידי שימוש במגבון נטול מוך כדי להסיר עודפי לק ג'ל. לאחר מכן, השתמשי בשמן לציפורניים כדי להרטיב את הציפורניים והציפורניים שלך. לבסוף, השתמשו בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר את כל הרכסים.

עכשיו אתה יודע איך למרוח לק ג'ל בצורה נכונה! לטיפים וטריקים נוספים, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן