דף הבית » מה ההבדל » איך לשים ג'ל לק – מדריך שלב אחר שלב

איך לשים ג'ל לק – מדריך שלב אחר שלב

איך לשים ג'ל לק - מדריך שלב אחר שלב

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא תחת מנורת UV או LED. זוהי פורמולה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים, הנמשכת בדרך כלל עד שבועיים. הוא עמיד יותר מלק רגיל ומעניק גימור מבריק, דמוי סלון.

מה אתה צריך לשים ג'ל לק

לפני שתתחיל, אתה צריך לאסוף את הציוד הדרוש. תצטרך שכבת בסיס, לק ג'ל, שכבת עליון ומנורת UV או LED. תצטרך גם פצירה, דוחף לציפורן, שמן לציפורן ומגבון נטול מוך.

הוראות שלב אחר שלב

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

התחל בהכנת הציפורניים שלך. התחל בשיפוץ הציפורניים שלך בצורה הרצויה ושיוף אותן כדי להסיר רכסים. לאחר מכן, דחוף לאחור את הציפורניים שלך ומרחי שמן לציפורן כדי לשמור עליהן לחות.

שלב 2: מריחת שכבת בסיס

לאחר הכנת הציפורניים, מרחי שכבה דקה של שכבת בסיס. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת קצוות הציפורן. ארפא את שכבת הבסיס מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: למרוח פוליש ג'ל

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, מרחו שכבה דקה של לק ג'ל. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת קצוות הציפורן. ארפא את הלק ג'ל מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: מריחת Top Coat

לאחר שהלק הג'ל מתרפא, מרחי שכבה דקה של שכבה עליונה. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת קצוות הציפורן. ארפא את המעיל העליון מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: ניקוי

לאחר ריפוי השכבה העליונה, השתמש במגבון נטול מוך כדי להסיר עודפי לק ג'ל. לאחר מכן, מרחו שמן לציפורן כדי לשמור על לחות לציפורן.

שלב 6: תהנה מהמניקור שלך

המניקור שלך הושלם עכשיו! תהנה מהמניקור העמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. הקפד לאחסן את לק הג'ל שלך במקום קריר ויבש כדי למנוע ממנו להתייבש. הנחת לק ג'ל היא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. עם האספקה הנכונה וקצת תרגול, תוכלי לקבל מניקור מושלם בכל פעם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן