דף הבית » מגזין » כיצד להסיר לק ג'ל עם מסיר לק

כיצד להסיר לק ג'ל עם מסיר לק

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד להסיר לק ג'ל עם מסיר לק

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח בצורה דומה ללק רגיל, אך הוא נרפא באמצעות מנורת UV או LED. תהליך ריפוי זה גורם לפוליש להחזיק הרבה יותר זמן מלק רגיל, לרוב עד שבועיים. לק ג'ל עמיד יותר בפני סתתים וקילופים, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מי שרוצה שהמניקור שלהם יחזיק מעמד.

מה אתה צריך כדי להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל יכולה להיות מעט מסובכת, ולכן חשוב להחזיק את החומרים הנכונים בהישג יד. אתה תצטרך:

  • מסיר לק
  • כדורי צמר גפן
  • לְסַכֵּל
  • דוחף לציפורניים
  • פצירה

שלב 1: השרו את הציפורניים

השלב הראשון בהסרת לק ג'ל הוא להשרות את הציפורניים במסיר לק. קח צמר גפן והספיג אותו במסיר, ואז הנח אותו על כל ציפורן למשך כמה דקות. זה יעזור לפרק את הלק ויקל על הסרתו.

שלב 2: עטפו את הציפורניים בנייר כסף

לאחר שהציפורניים שלך נספגו, הגיע הזמן לעטוף אותן בנייר כסף. קחו חתיכת נייר כסף וחתכו אותה לריבועים קטנים, ואז עטפו כל מסמר בריבוע. זה יעזור לשמור את המסיר על הציפורניים שלך ויקל על הסרת הלק.

שלב 3: הסר את הפולנית

לאחר שהציפורניים שלך נספגו ועטפו בנייר כסף, הגיע הזמן להסיר את הלק. השתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק. ייתכן שתצטרך להשתמש בפצירה כדי לטשטש את כל הלק שנותר.

שלב 4: ניקוי

לאחר הסרת כל הלק, הגיע הזמן לנקות. השתמש בצמר גפן ספוג במסיר לק כדי להסיר שאריות שנותרו. ייתכן שתרצה גם להשתמש בפצירה כדי לטשטש קצוות גסים.

סיכום

הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת מסובכת, אבל עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, אתה יכול לעשות את העבודה. הקפד להחזיק את כל החומרים הדרושים בהישג יד לפני שתתחיל, והקדיש את הזמן כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. לטיפים וטריקים נוספים על הסרת לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן