דף הבית » המלצת הצוות » כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא נייר כסף | מדריך שלב אחר שלב

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא נייר כסף | מדריך שלב אחר שלב

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא נייר כסף | מדריך שלב אחר שלב

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל, אבל הוא נרפא תחת מנורת UV או LED. תהליך הריפוי הזה גורם ללק להחזיק הרבה יותר זמן מאשר לק רגיל, בדרך כלל עד שבועיים. לק ג'ל הוא גם עמיד יותר ועמיד בפני שבבים מלק רגיל.

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא נייר כסף

שלב 1: איסוף אספקה

לפני שתתחיל, ודא שיש לך את כל הציוד שאתה צריך. תצטרך מסיר לק על בסיס אצטון, כדורי צמר גפן ופצירה. ייתכן שתרצה גם להחזיק שמן לציפורן בהישג יד כדי להזין את הציפורניים שלך לאחר תהליך ההסרה.

שלב 2: תייק את המעיל העליון

התחילי בניוק השכבה העליונה של לק הג'ל בפצירה. זה יעזור לפרק את הלק ויקל על הסרתו. הקפד לא לשייף חזק מדי או שאתה עלול להזיק לציפורניים שלך.

שלב 3: השרו כדורי צמר גפן במסיר לק

לאחר מכן, השרו כמה כדורי צמר גפן במסיר הלק על בסיס אצטון. לאחר שהם רוויים, מניחים אותם על כל מסמר ועוטפים אותם בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מהמסיר להתאדות ולהבטיח שהוא יישאר במגע עם הציפורן.

שלב 4: המתן 10 דקות

לאחר שכדורי הצמר גפן במקומם, המתינו 10 דקות עד שהמסיר יעשה את הקסם שלו. לאחר 10 דקות, הסר את נייר הכסף ואת כדורי הצמר גפן ובדקו אם לק הג'ל התחיל להתרכך. אם כן, המשך לשלב הבא.

שלב 5: גרידו בעדינות פולנית

לאחר שהלק התרכך, השתמשי בדוחף לציפורן או במקל כתום כדי לגרד בעדינות את הלק המרוכך. הקפד ללכת לאט ולהיות עדין, כי אתה לא רוצה לפגוע בציפורניים שלך.

שלב 6: ניקוי ציפורניים

לאחר הסרת כל הלק, השתמש בפצירה כדי לנקות את כל פיסות הלק שנותרו. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להבריק את פני הציפורניים שלך ולהפוך אותן לחלקות. לבסוף, מרחי שמן לציפורן כדי להזין את הציפורניים שלך.

שלב 7: תהנה מהמניקור החדש שלך!

עכשיו כשהציפורניים שלך נקיות ומצוחצחות, הגיע הזמן ליהנות מהמניקור החדש שלך! בין אם את הולכת על אדום קלאסי או גליטר פאנקי, את יכולה להיות בטוחה שהמניקור שלך יחזיק מעמד במשך שבועות.

טבלת השלבים

שלב תיאור
1 אסוף אספקה
2 קובץ את המעיל העליון
3 להשרות כדורי צמר גפן במסיר לק
4 חכה 10 דקות
5 לגרד בעדינות את הלק
6 לנקות ציפורניים
7 תהנה מהמניקור החדש שלך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן