דף הבית » המלצת הצוות » כיצד להסיר לק ג'ל בבית

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

כיצד להסיר לק ג'ל בבית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל בתהליך של הסרת לק הג'ל שלך, תצטרך לאסוף את המצרכים הדרושים. תזדקק לפצירה, מאגר ציפורניים, כדורי צמר גפן, אצטון, דוחף לציפורניים ושמן לציפורן. הקפד להחזיק את כל המצרכים האלה בהישג יד לפני שתתחיל.

הכן את הציפורניים שלך

ברגע שיש לך את כל הציוד שלך, תצטרך להכין את הציפורניים שלך לתהליך ההסרה. התחל בלהפיל את השכבה העליונה של לק הג'ל שלך. זה יעזור לפרק את הקשר בין הלק לציפורניים שלך. לאחר מכן, השתמש במאגר הציפורניים כדי להבריק את כל הלק שנותר. זה יעזור לפרק עוד יותר את הקשר בין הלק לציפורניים שלך.

השרו את הציפורניים באציטון

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, הגיע הזמן להשרות אותן באציטון. יוצקים מעט אצטון לקערה ומניחים את קצות האצבעות בקערה. תן לציפורניים שלך להשרות כ-10 דקות. זה יעזור לפרק את הלק ג'ל ויקל על הסרתו.

הסר את ג'ל פוליש

לאחר שהציפורניים שלך נספגו במשך 10 דקות, השתמשי בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את שאר הלק ג'ל. היזהר לא לדחוף חזק מדי, כי זה יכול להזיק לציפורניים שלך. ברגע שהלק כבוי, השתמשי בפצירה כדי לטשטש את כל הלק שנותר.

העניקי לחות לציפורניים שלך

ברגע שהציפורניים שלך נקיות מלק ג'ל, חשוב להעניק להן לחות. השתמשי בשמן לציפורן כדי להזין ולחות את הציפורניים שלך. זה יעזור לשמור על בריאות הציפורניים שלך ולמנוע מהן להפוך שבירות ויבשות.

הסרת לק ג'ל בבית יכולה להיות תהליך מסובך. אבל עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, תוכל להסיר בקלות את לק הג'ל שלך ולשמור על מראה ציפורניים בריאות ויפות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן