דף הבית » המלצת הצוות » שיטות להסרת ג'ל לק

שיטות להסרת ג'ל לק

שיטות להסרת ג'ל לק

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

משרה אוף ג'ל לק

השריית לק ג'ל היא השיטה הנפוצה ביותר להסרתו. כדי לעשות זאת, תזדקק לקערה עם מים חמים וכמה כדורי צמר גפן. התחילי בניוק השכבה העליונה של לק הג'ל בפצירה. זה יעזור למסיר לחדור ללק ביתר קלות. לאחר מכן, השרו את כדורי הצמר גפן במים החמים והניחו אותם על הציפורניים. תן להם לשבת במשך 10-15 דקות. כשנגמר הזמן, השתמשי בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל.

שיטות עבודה מומלצות

בעת השריית לק ג'ל, חשוב להשתמש במים חמימים, לא במים חמים. מים חמים עלולים להזיק לציפורניים ולעור שלך. כמו כן, חשוב להשתמש בתנועת דחיפה עדינה בעת הסרת הלק. אם אתה מחוספס מדי, אתה עלול להזיק לציפורניים שלך.

שימוש במסיר פוליש ג'ל

אם אין לך את החומרים כדי לספוג את לק הג'ל שלך, אתה יכול להשתמש במסיר לק ג'ל. מסירים אלו מגיעים בצורת נוזל או קרם ונועדו לפרק את הלק ג'ל. התחילי בניוק השכבה העליונה של לק הג'ל בפצירה. לאחר מכן, מרחי את המסיר על הציפורניים ותנו לו לשבת במשך 10-15 דקות. כשנגמר הזמן, השתמשי בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל.

שיטות עבודה מומלצות

בעת שימוש במסיר לק ג'ל, חשוב להשתמש בתנועת דחיפה עדינה בעת הסרת הלק. אם אתה מחוספס מדי, אתה עלול להזיק לציפורניים שלך. חשוב גם להשתמש במסיר שמיועד במיוחד ללק ג'ל. מסירי לק רגילים לא יעבדו.

מה לעשות אם אין לך את הציוד המתאים

אם אין לך את החומרים לספוג או להסיר את לק הג'ל שלך, אתה יכול לנסות להשתמש במאגר ציפורניים. התחילי בניוק השכבה העליונה של לק הג'ל בפצירה. לאחר מכן, השתמש במאגר כדי ללטש בעדינות את הלק. שיטה זו לא תעבוד כמו השיטות האחרות, אבל זו אופציה אם אין לך את הציוד המתאים.

טיפים להסרת ג'ל לק

  • השתמש תמיד בתנועת דחיפה עדינה בעת הסרת הלק.
  • השתמש במים חמים, לא במים חמים, בעת השריית הלק.
  • השתמש במסיר שתוכנן במיוחד עבור לק ג'ל.
  • אם אין לך את החומרים המתאימים, אתה יכול לנסות להשתמש במאגר ציפורניים.

הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת מסובכת, אבל עם הציוד והטכניקות הנכונות, זה לא קשה מדי. למידע נוסף על הסרת לק ג'ל, בדוק את הסרטונים האלה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן