דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אלכוהול רפואי

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אלכוהול רפואי

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אלכוהול רפואי

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אלכוהול רפואי

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך יפות במשך שבועות בכל פעם. אבל כשמגיע הזמן להסיר את הלק, אתה רוצה לוודא שאתה משתמש במוצר הנכון. אלכוהול רפואי הוא אפשרות מצוינת להסרת לק ג'ל, וקל לשימוש. הנה איך לעשות את זה.

שלב 1: אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף כמה אספקה. תזדקק לאלכוהול רפואי, כדורי צמר גפן, פצירה ודוחף לציפורן. אולי כדאי שתהיה בהישג יד גם מאגר ציפורניים ושמן לציפורן.

שלב 2: תיוק את הציפורניים

התחל בשיוף הציפורניים בפצירה. זה יעזור לפרק את הלק ג'ל ויקל על הסרתו. הקפידו לתייק בכיוון אחד בלבד, ואל תתייקו בצורה אגרסיבית מדי.

שלב 3: השרו את הציפורניים

לאחר מכן, השרו את הציפורניים באלכוהול רפואי למשך 10-15 דקות. זה יעזור לפרק את הלק ג'ל ויקל על הסרתו.

שלב 4: דחוף לאחור את הציפורניים

לאחר שהציפורניים נספגו, השתמשו בדוחף לציפורן כדי לדחוף את הציפורניים לאחור. זה יעזור לחשוף יותר מהלק ג'ל, מה שיקל על ההסרה.

שלב 5: הסר את הלק ג'ל

לאחר שהציפורניים נדחקו לאחור, השתמשו בצמר גפן ספוג באלכוהול רפואי כדי להסיר את הלק ג'ל. התחל בבסיס הציפורן והתקדם למעלה. הקפד להשתמש בלחץ עדין ולקחת את הזמן שלך.

שלב 6: צחצחו ושמן את הציפורניים

לאחר שהלק הג'ל הוסר, השתמשו במאגר ציפורניים כדי להבריק את הציפורניים. זה יעזור להחליק את כל הקצוות הגסים. לאחר מכן, מרחי שמן לציפורן כדי להזין את הציפורניים ולשמור על מראה בריא.

השוואה מהירה

מוצר יתרונות חסרונות
אלכוהול רפואי קל לשימוש, עדין לציפורניים יכול להתייבש
מסיר פוליש ג'ל קל לשימוש, יעיל יכול להיות קשה על ציפורניים
אֲצֵטוֹן יעיל, מהיר פעולה יכול להיות קשה על ציפורניים

הסרת לק ג'ל יכולה להיות תהליך מסובך, אבל זה לא חייב להיות. אלכוהול רפואי הוא אפשרות מצוינת להסרת לק ג'ל, וקל לשימוש. רק הקפד להשתמש בו נכון ולקחת את הזמן שלך. עם קצת סבלנות, תוכל לקבל ציפורניים יפות ובריאות תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן