דף הבית » המלצות הצוות » כיצד להסיר פוליש ג'ל

כיצד להסיר פוליש ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד להסיר פוליש ג'ל

כיצד להסיר פוליש ג'ל

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך יפות ותוססות במשך שבועות בכל פעם. אבל בסופו של דבר, תצטרך להסיר את הלק ולהתחיל מחדש. הנה איך להסיר לק ג'ל מהציפורניים שלך.

שלב 1: אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף את המצרכים שתצטרך כדי להסיר את הלק ג'ל. תזדקק לפצירה, כדורי צמר גפן, אצטון ונייר אלומיניום.

שלב 2: תייק את המעיל העליון

בעזרת קובץ הציפורניים שלך, מסלק בעדינות את השכבה העליונה של לק הג'ל. זה יעזור לפרק את הלק ויקל על הסרתו. הקפד לא לשייף חזק מדי, מכיוון שזה עלול להזיק לציפורניים שלך.

שלב 3: השרו את הציפורניים

לאחר שמילאת את המעיל העליון, הגיע הזמן להשרות את הציפורניים. קחו צמר גפן והשרו אותו באציטון. מניחים את הצמר גפן על כל ציפורן ועוטפים אותו בנייר אלומיניום. תן לציפורניים שלך להשרות במשך 10-15 דקות.

שלב 4: הסר את הפולנית

לאחר שהציפורניים שלך נספגו, הגיע הזמן להסיר את הלק. הסר בעדינות את נייר האלומיניום ואת כדורי הצמר גפן מכל ציפורן. בעזרת דוחף לציפורן או מקל כתום, גרד בעדינות את הלק שנותר.

שלב 5: לחות

לאחר שהסרת את כל הלק, חשוב להרטיב את הציפורניים. מרחי שמן לציפורן או קרם ידיים על הציפורניים ועסי אותו פנימה. זה יעזור לשמור על בריאות הציפורניים שלך ולחות. הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת טרחה, אבל זה שווה את זה בשביל המניקור היפה והעמיד. עם השלבים הפשוטים האלה, תוכל להסיר את לק הג'ל שלך תוך זמן קצר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן