דף הבית » מגזין » כיצד למרוח לק ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח לק ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד למרוח לק ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

מה זה לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא תחת אור UV או LED. זוהי דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד שיכול להימשך עד שבועיים. לק ג'ל נמרח כמו לק רגיל, אבל זה דורש כמה שלבים נוספים כדי להבטיח שהוא מתרפא כראוי.

כיצד למרוח לק ג'ל

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל שלך, תצטרך להכין את הציפורניים שלך. התחל על ידי דחיפה לאחור של הציפורניים שלך ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. הקפד להסיר כל לכלוך או שמן מהציפורניים שלך עם מברשת ציפורניים או מסיר לק.

שלב 2: מרחי שכבת בסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבת בסיס. הקפד למרוח את שכבת הבסיס בתנועות דקות ואחידות. הניחו לשכבת הבסיס להתייבש מספר דקות לפני שתעברו לשלב הבא.

שלב 3: החל את ה-Color Coat

לאחר שכבת הבסיס יבשה, אתה יכול להתחיל ליישם את שכבת הצבע. שוב, הקפידו למרוח את שכבת הצבע בתנועות דקות ואחידות. הניחו למעיל הצבע להתייבש מספר דקות לפני שתעברו לשלב הבא.

שלב 4: מרחי את שכבת העל

לאחר שצבע הצבע מתייבש, ניתן למרוח את השכבה העליונה. הקפד למרוח את השכבה העליונה בתנועות דקות ואחידות. הניחו לשכבה העליונה להתייבש מספר דקות לפני שתעברו לשלב הבא.

שלב 5: רפא את הלק

לאחר שהשכבה העליונה יבשה, ניתן לרפא את הלק. כדי לרפא את הלק, תצטרך להשתמש באור UV או LED. הנח את היד שלך מתחת לאור ואפשר לה להתרפא למשך הזמן המומלץ.

שלב 6: הסר את השכבה הדביקה

לאחר ריפוי הלק, תצטרך להסיר את השכבה הדביקה. לשם כך, השתמשו בכרית צמר גפן ספוגה במסיר לק. נגב בעדינות את השכבה הדביקה מהציפורניים שלך.

שלב 7: מרחו שמן לציפורן

לאחר הסרת השכבה הדביקה, ניתן למרוח שמן לציפורן על הציפורניים. זה יעזור לשמור על לחות הציפורניים שלך ובריאות.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן מחזיק לק ג'ל?

ת: לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים עם טיפול ותחזוקה נאותים.

ש: האם אני יכול להשתמש בלק רגיל עם שכבת ג'ל?

ת: כן, אפשר להשתמש בלק רגיל עם שכבת ג'ל עליון. זה יעזור ללק הרגיל שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר וימנע ממנו להישבר.

ש: באיזו תדירות עלי להסיר את לק הג'ל שלי?

ת: עליך להסיר את לק הג'ל שלך כל שבועיים או כאשר הוא מתחיל להישבר או להתקלף.

סיכום

מריחת לק ג'ל היא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן. עם הכלים הנכונים וכמה שלבים נוספים, תוכלי למרוח לק ג'ל בקלות בבית. רק הקפד להכין את הציפורניים שלך, למרוח את שכבת הבסיס, את שכבת הצבע ואת המעיל העליון, לרפא את הלק, להסיר את השכבה הדביקה ולמרוח שמן לציפורן. עם השלבים האלה, אתה יכול לעשות מניקור יפה שיחזיק מעמד במשך שבועות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן