דף הבית » הכי פופולרי » כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך

כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך

כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר לשריטות ושבבים מאשר לק רגיל.

למה חשוב לנקות פוליש ג'ל?

חשוב לנקות את לק הג'ל באופן קבוע כדי לשמור על מראה רענן וחדש. לכלוך ופסולת יכולים להצטבר על פני הלק, ולגרום לו להיראות עמום ומלוכלך. ניקוי לק הג'ל שלך יעזור לשמור על מראה תוסס ויפה.

כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך

שלב 1: השרו את הציפורניים

הצעד הראשון לניקוי לק הג'ל שלך הוא להשרות את הציפורניים במים חמים. זה יעזור לשחרר כל לכלוך ופסולת שהצטברו על פני הלק. השרו את הציפורניים למשך 5-10 דקות לפני שתמשיך לשלב הבא.

שלב 2: השתמש במברשת ציפורניים

לאחר שהציפורניים שלך נספגו, השתמשי במברשת ציפורניים כדי לשפשף בעדינות את הלכלוך והפסולת. הקפידו להשתמש בתנועה סיבובית עדינה כדי למנוע פגיעה בלק.

שלב 3: השתמש בפצירה

לאחר שסיימת לקרצף את הציפורניים, השתמש בפצירה כדי לסלק את הלכלוך והפסולת שנותרו. הקפידו להשתמש בתנועה סיבובית עדינה כדי למנוע פגיעה בלק.

שלב 4: מרחי שכבת טופ

לבסוף, מרחי שכבת עליון על הציפורניים שלך כדי לעזור להגן עליהן מפני לכלוך ופסולת. זה יעזור לשמור על מראה הלק הג'ל שלך רענן וחדש.

סיכום

ניקוי לק הג'ל שלך הוא חלק חשוב בשמירה על מראה תוסס ויפה. בצע את השלבים הבאים כדי לגרום ללק הג'ל שלך להיראות חדש לגמרי. למידע נוסף, צפו בסרטון זה: כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן