דף הבית » הכי פופולרי » מה עושים עם פוליש ג'ל מלוכלך?

מה עושים עם פוליש ג'ל מלוכלך?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה עושים עם פוליש ג'ל מלוכלך?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בשכבות ומתרפא במנורת UV או LED. זוהי דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך נהדר למשך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל קל מאוד גם למריחה ולהסרה, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים רבים.

מה גורם לפוליש ג'ל מלוכלך?

לק ג'ל מלוכלך יכול להיגרם מכמה דברים שונים. הסיבה השכיחה ביותר היא פשוט לא לטפל כראוי בציפורניים שלך. אם לא מנקים אותם באופן קבוע, לכלוך ושמנים יכולים להצטבר על פני הלק ג'ל, ולגרום לו להיראות עמום וחסר צבע. גורמים נוספים ללק ג'ל מלוכלך כוללים שימוש בסוג לא נכון של מסיר, אי ריפוי הלק כראוי, או שימוש במוצר שאינו תואם לק ג'ל.

כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך

הדרך הטובה ביותר לנקות לק ג'ל מלוכלך היא להשתמש במסיר לק עדין. הקפידו להשתמש במסיר שמיועד במיוחד ללק ג'ל, שכן מסיר לק רגיל עלול להזיק ללק הג'ל. התחל בהשריית צמר גפן במסיר ושפשוף בעדינות על פני הציפורן. ייתכן שתצטרך לעשות זאת כמה פעמים כדי להסיר את כל הלכלוך והשמנים. לאחר שהסרת את הלכלוך והשמנים, תוכל להשתמש במברשת ציפורניים כדי לשפשף בעדינות את פני הציפורן. זה יעזור להסיר את כל הלכלוך והשמנים שנותרו.

כיצד לשמור על פוליש ג'ל נקי

לאחר שניקית את לק הג'ל שלך, תוכל לעזור לשמור על מראה נהדר על ידי נקיטת כמה צעדים פשוטים. ראשית, הקפד לנקות את הציפורניים שלך באופן קבוע. זה יעזור להסיר לכלוך ושמנים שיכולים להצטבר על פני הלק ג'ל. כדאי גם להקפיד להשתמש בסוג המסיר הנכון ולרפא את הלק כראוי. לבסוף, הקפידו להשתמש במוצר התואם ללק הג'ל.

סיכום

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך נהדר, אך הוא עלול להתלכלך אם לא תטפל בו כראוי. הדרך הטובה ביותר לנקות לק ג'ל מלוכלך היא להשתמש במסיר לק עדין ולקרצף את פני הציפורן עם מברשת ציפורניים. כדי לעזור לשמור על מראה הלק הג'ל שלך נהדר, הקפידי לנקות את הציפורניים באופן קבוע, השתמשי בסוג המסיר הנכון והשתמשי במוצר התואם ללק הג'ל. למידע נוסף על איך לטפל בלק הג'ל שלך, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן