דף הבית » מגזין » כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת לק ג'ל עם נייר כסף

כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת לק ג'ל עם נייר כסף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת לק ג'ל עם נייר כסף

מהו נייר כסף להסרת לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא תחת אור UV או LED. זוהי בחירה פופולרית עבור מניקור ופדיקור מכיוון שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל ועמיד יותר בפני שבבים וסדקים. עם זאת, כשמגיע הזמן להסיר את הלק ג'ל, זה יכול להיות קצת מסובך. כאן נכנס נייר כסף. נייר כסף הוא כלי נהדר להסרת לק ג'ל מכיוון שהוא עוזר לפרק את הקשר בין הלק לציפורן, מה שמקל על ההסרה.

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם נייר כסף

הסרת לק ג'ל עם נייר כסף היא תהליך פשוט למדי. ראשית, תצטרך לאסוף את המצרכים הבאים: – כדורי צמר גפן – נייר כסף – מסיר לק – פצירה לאחר שיש לך את כל המצרכים שלך, תוכל להתחיל בתהליך. התחל בלהפיל את השכבה העליונה של לק הג'ל עם פצירה. זה יעזור לפרק את הקשר בין הלק לציפורן. לאחר מכן, השרו צמר גפן במסיר לק והניחו על הציפורן. עוטפים את הציפורן בנייר כסף, מוודאים שהצמר גפן מכוסה לחלוטין. תן לציפורן לשבת במשך 10-15 דקות. לאחר שנגמר הזמן, הסר את נייר הכסף והצמר גפן ונגב בעדינות את שאר הלק ג'ל.

טיפים להסרת לק ג'ל עם נייר כסף

– הקפידו להשתמש במסיר לק ללא אצטון. אצטון יכול להיות חריף מדי על הציפורניים ועלול לגרום להן להיות יבשות ושבירות.- אם את מתקשה להסיר את הלק ג'ל, נסי להשרות את צמר גפן במים חמימים לפני הנחתו על הציפורן. זה יכול לעזור לפרק את הקשר בין הלק לציפורן.- אם אתה מתקשה לגרום לנייר הכסף להישאר במקומו, נסה להשתמש בפיסת סרט כדי לאבטח אותו.- אם אתה מתקשה להוריד את הלק ג'ל , נסה להשתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד אותה בעדינות.

סיכום

הסרת לק ג'ל עם נייר כסף היא דרך מצוינת לגרום לציפורניים שלך להיראות טריות וחדשות. זהו תהליך פשוט שניתן לעשות בבית עם אספקה מינימלית. רק הקפידו להשתמש במסיר לק ללא אצטון וקחו את הזמן שלכם בהסרת הלק. עם קצת סבלנות, אתה יכול לקבל את הציפורניים שלך להיראות סלון רעננה תוך זמן קצר. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן