דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן לוקח להסיר לק ג'ל?

כמה זמן לוקח להסיר לק ג'ל?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כמה זמן לוקח להסיר לק ג'ל?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו לק עמיד שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור באיכות סלון מבלי שתצטרך לבקר במספרה.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מהסרת לק רגיל. כדי להסיר לק ג'ל, תצטרך להשתמש בפצירה, חיץ ציפורניים, כדורי צמר גפן ואציטון.

שלב 1: תייק את המעיל העליון

התחילי בניוק השכבה העליונה של לק הג'ל בפצירה. זה יעזור לפרק את הלק ויקל על הסרתו.

שלב 2: צחצח את הציפורניים

לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי לשפשף את הציפורניים. זה יעזור לפרק עוד יותר את הלק ויקל על הסרתו.

שלב 3: השרו את הציפורניים

השרו צמר גפן באציטון והניחו על כל ציפורן. עוטפים את צמר הגפן בנייר אלומיניום ומשאירים אותו למשך 10-15 דקות. זה יעזור לפרק את הלק ויקל על הסרתו.

שלב 4: הסר את הפולנית

לאחר שנגמרו 10-15 הדקות, הסר את נייר האלומיניום ואת כדורי הצמר גפן. הלק צריך לרדת בקלות עם דוחף לציפורן או מקל כתום. אם הלק לא יורד בקלות, אפשר להשרות את הציפורניים באציטון לעוד כמה דקות.

שלב 5: העניקו לחות לציפורניים

לאחר הסרת הלק, חשוב להרטיב את הציפורניים. השתמשי בשמן לציפורן או בקרם כדי לעזור להזין את הציפורניים ולשמור עליהן בריאות.

כמה זמן לוקח להסיר לק ג'ל?

הסרת לק ג'ל יכולה להימשך בין 10-15 דקות. זה כולל שיוף המעיל העליון, ליטוש הציפורניים, השריית הציפורניים באציטון והסרת הלק. חשוב לקחת את הזמן בעת הסרת לק ג'ל כדי להבטיח שזה נעשה בצורה נכונה ובטוחה.

דעה אישית

הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת טרחה, אבל זה שווה את זה בשביל התוצאות לאורך זמן. אני תמיד מקפידה לקחת את הזמן שלי בהסרת לק ג'ל ולהעניק לחות לציפורניים לאחר מכן. חשוב גם לוודא שאתה משתמש בכלים ובמוצרים המתאימים כדי להבטיח שהציפורניים שלך יישארו בריאות וחזקות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן