דף הבית » הכי יפה » כמה זמן מחזיק ג'ל פוליש?

כמה זמן מחזיק ג'ל פוליש?

כמה זמן מחזיק ג'ל פוליש?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא בעזרת מנורת LED או UV מיוחדת. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. זה נמרח בדיוק כמו לק רגיל ואז נרפא עם המנורה. הוא גם הרבה יותר מבריק מלק רגיל ומשמש לעתים קרובות בסלונים.

כמה זמן מחזיק ג'ל פוליש?

לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים, תלוי עד כמה הוא נמרח ועד כמה הוא מטופל. חשוב לוודא שהלק נמרח בצורה אחידה ושהציפורניים מוכנות כראוי לפני המריחה. זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר. חשוב גם לוודא שהציפורניים מטופלות כראוי לאחר מריחת הלק ג'ל. משמעות הדבר היא הימנעות מכימיקלים קשים, כמו חיטוי ידיים, והימנעות מפעילויות שעלולות לפגוע בלק, כגון שטיפת כלים. אם הציפורניים מטופלות כראוי, הלק יכול להחזיק מעמד עד שבועיים.

כיצד להסיר פוליש ג'ל?

לק ג'ל הרבה יותר קשה להסיר מאשר לק רגיל. יש להשרות אותו באציטון למשך 10-15 דקות ולאחר מכן לגרד בעדינות בעזרת דוחף לציפורן. חשוב להיות עדין בהסרת הלק, שכן הוא עלול להזיק לציפורניים אם זה לא נעשה כמו שצריך.

יתרונות וחסרונות של ג'ל פוליש

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור באיכות סלון ללא תג מחיר בסלון. זה גם עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים, וזה יתרון גדול. עם זאת, זה יכול להיות קשה להסרה ועלול להזיק לציפורניים אם זה לא נעשה כראוי. בסך הכל, לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן ללא תג המחיר בסלון. עם זאת, חשוב להקפיד על מריחת הציפורניים כראוי ושהציפורניים מטופלות כראוי לאחר המריחה. זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ויעזור לשמור על בריאות הציפורניים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן