דף הבית » המלצת הצוות » לק ג'ל אבקת פנינה

לק ג'ל אבקת פנינה

לק ג'ל אבקת פנינה

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל אבקת פרל?

לק ג'ל אבקת פנינה הוא סוג של לק המשתמש בסוג מיוחד של אבקת פנינים ליצירת גימור מבריק ומבריק. זוהי בחירה פופולרית עבור אלה שרוצות להוסיף מגע של זוהר לציפורניים שלהם. אבקת הפנינים עשויה מפנינים מרוסקות, מה שמקנה לה את הגימור המנצנץ הייחודי שלה.

היתרונות של לק ג'ל אבקת פרל

ללק ג'ל אבקת פנינה יש יתרונות רבים. הוא עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים, כך שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא צורך במריחה מחדש. זה גם קל ליישום וניתן לעשות אותו בבית. בנוסף, הוא אינו רעיל ובטוח לשימוש על ציפורניים טבעיות ומלאכותיות כאחד.

קל ליישום

לק ג'ל אבקת פנינה קל למריחה. כל מה שאת צריכה זה מברשת לק וכמה שלבים פשוטים. ראשית, מרחי שכבת בסיס של לק ותני לו להתייבש. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של לק ג'ל אבקת פנינים ואפשרי לו להתייבש. לבסוף, מרחי שכבה עליונה של לק כדי לאטום את הצבע ולהוסיף ברק.

נותן לציפורניים שלך מראה זוהר

לק ג'ל אבקת פנינה מעניק לציפורניים שלך מראה זוהר. אבקת הפנינים מוסיפה גימור מבריק ומבריק שיכול לגרום לציפורניים שלך להיראות זוהרות יותר. בנוסף, אבקת הפנינים גם עוזרת להחזיר אור, מה שיכול לגרום לציפורניים שלך להיראות בהירות יותר ומושכות את העין.

עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים

לק ג'ל אבקת פנינה עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. זה יכול להימשך עד שבועיים ללא צורך במריחה מחדש, וזה הרבה יותר ארוך מלק רגיל. בנוסף, הוא עמיד יותר בפני שבבים וסדקים מאשר לק רגיל, כך שהוא יכול להישאר במראה נהדר לאורך זמן.

בטוח לציפורניים טבעיות ומלאכותיות

לק ג'ל אבקת פנינה בטוח לציפורניים טבעיות ומלאכותיות כאחד. הוא אינו רעיל ואינו מכיל כימיקלים חריפים או מרכיבים שעלולים להזיק לציפורניים שלך. בנוסף, קל להסיר אותו עם מסיר לק רגיל, כך שאינך צריך לדאוג מפגיעה בציפורניים שלך בעת הסרתו.למידע נוסף על לק ג'ל אבקת פנינים ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן