דף הבית » המלצת הצוות » פרנץ ג'ל פוליש לבן: כל מה שאתה צריך לדעת

פרנץ ג'ל פוליש לבן: כל מה שאתה צריך לדעת

פרנץ ג'ל פוליש לבן: כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל לבן של פרנץ?

לק ג'ל לבן של פרנץ הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל אך בעל גימור ארוך בהרבה. זה נרפא תחת אור UV או LED ויכול להימשך עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. הוא גם עמיד הרבה יותר מלק מסורתי ועמיד בפני מים ואלמנטים אחרים.

היתרונות של פוליש ג'ל לבן פרנץ

ישנם יתרונות רבים לשימוש בלק ג'ל לבן של פרנץ. זה עמיד לאורך זמן ויכול להימשך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד הרבה יותר מלק מסורתי ועמיד בפני מים ואלמנטים אחרים. הוא גם מספק גימור מבריק ומקצועי שבטוח יהפוך את הראש.

קל ליישום

לק ג'ל לבן של פרנץ קל למריחה. הוא נמרח כמו לק רגיל וניתן לעשות אותו בבית או בסלון. זה נרפא תחת אור UV או LED וניתן לעשות זאת תוך דקות.

קל להסרה

גם לק ג'ל לבן של פרנץ קל להסיר. ניתן להסירו בעזרת מסיר מיוחד המיועד במיוחד ללק ג'ל. המסיר מפרק את הלק ומאפשר לקלף אותו מבלי לפגוע בציפורן.

בטוח לציפורניים

לק ג'ל לבן של פרנץ בטוח גם לציפורניים. הוא אינו מכיל כימיקלים קשים או רעלים שעלולים להזיק לציפורן. הוא גם נקי מפורמלדהיד, טולואן ו-DBP, הידועים כמזיקים לציפורניים.

עלות תועלת

לק ג'ל לבן של פרנץ הוא גם חסכוני. הוא הרבה יותר משתלם מלק מסורתי ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצים לחסוך כסף על המניקור והפדיקור שלהם.

סיכום

לק ג'ל לבן של פרנץ הוא בחירה מצוינת למי שרוצה גימור מבריק לאורך זמן על הציפורניים. זה קל למריחה ולהסרה, בטוח לציפורניים וחסכוני. זה בטוח יסובב ראשים ובטוח יהיה להיט אצל כל מי שאוהבת לשמור על הציפורניים שלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן