דף הבית » המלצת הצוות » לק ג'ל בפתח תקווה, ישראל

לק ג'ל בפתח תקווה, ישראל

לק ג'ל בפתח תקווה, ישראל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בתהליך דו-שלבי. ראשית, מורחים שכבת בסיס, ולאחר מכן מניחים שכבת צבע. שכבת הצבע נרפאת תחת מנורת UV או LED, מה שמקשה את הלק ועוזר לו להחזיק מעמד זמן רב יותר. לק ג'ל ידוע בגימור הממושך והמבריק שלו.

יתרונות לק ג'ל בפתח תקווה

לק ג'ל הופך ליותר ויותר פופולרי בפתח תקווה, ישראל. אחד היתרונות העיקריים של לק ג'ל הוא הגימור שלו לאורך זמן. לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים עסוקים שאין להם זמן למרוח לק שוב ושוב. ללק ג'ל יש גם גימור מבריק שבטוח יהפוך את הראש. הגימור המבריק גם עמיד יותר בפני שריטות ושבבים מאשר לק רגיל.

חסרונות של לק ג'ל

למרות שללק ג'ל יש יתרונות רבים, יש כמה חסרונות שצריך לקחת בחשבון. אחד החסרונות העיקריים הוא שלק ג'ל יכול להיות קשה להסיר. בניגוד ללק רגיל, שניתן להסיר בקלות בעזרת מסיר לק, לק ג'ל יש להשרות באציטון. זה יכול לקחת זמן ויכול לגרום נזק לציפורניים אם לא עושים זאת כראוי. לק ג'ל הוא גם יקר יותר מלק רגיל. מניקור ג'ל יכול לעלות עד פי שניים ממניקור רגיל.

היכן ניתן לבצע מניקור ג'ל בפתח תקווה

אם את מחפשת מניקור ג'ל בפתח תקווה, יש מספר סלונים המציעים את השירות. כמה מהסלונים הפופולריים ביותר כוללים Nail Art Studio, Nail World ו-Nail Me. המחירים משתנים, אז הקפד לעשות קניות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. למידע נוסף על פתח תקווה בויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן