דף הבית » המלצת הצוות » מה זה ג'ל פוליש?

מה זה ג'ל פוליש?

מה זה ג'ל פוליש?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח בצורה דומה ללק רגיל, אך הוא נרפא במנורת UV או LED. סוג פוליש זה עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם גמיש יותר מלק רגיל, כך שניתן ללבוש אותו לפרקי זמן ארוכים יותר מבלי להיסדק או להתקלף. לק ג'ל גם עמיד יותר בפני מים וכימיקלים, כך שהוא בחירה מצוינת למי שפעיל או עובד בסביבות רטובות או קשות.

היתרונות של ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם גמיש יותר וניתן ללבוש אותו לפרקי זמן ארוכים יותר מבלי להיסדק או להתקלף. בנוסף, לק ג'ל עמיד יותר בפני מים וכימיקלים, כך שהוא בחירה מצוינת למי שפעיל או עובד בסביבות רטובות או קשות.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם מספר סוגים של לק ג'ל זמינים. הסוג הנפוץ ביותר הוא לק ג'ל ספוג, אותו מורחים כמו לק רגיל ולאחר מכן נרפא עם מנורת UV או LED. סוג פוליש זה עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. ישנם גם לקים ג'ל ללא ניגוב, אשר מורחים כמו לק רגיל אך אינם דורשים מנורת ריפוי. סוגים אלה של לקים עמידים פחות מלק ג'ל ספיגה ובדרך כלל מחזיקים מעמד עד שבוע אחד בלבד ללא שבבים או דהייה.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל דומה למריחת לק רגיל. יש להכין את הציפורניים ולנקות לפני מריחת הלק. לאחר מכן, הלק ג'ל נמרח בשכבות דקות, ומרפא כל שכבה במנורת UV או LED. לאחר מריחת מספר השכבות הרצוי, מורחים שכבה עליונה ומתרפאים. לבסוף, ניגבו את הציפורניים עם מטלית נטולת מוך כדי להסיר שאריות.

טבלה: סוגי פוליש ג'ל

סוג פוליש ג'ל עֲמִידוּת שיטת ריפוי
פוליש ג'ל לספוג עד שבועיים מנורת UV או LED
פוליש ג'ל ללא ניגוב עד שבוע אין צורך במנורה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן