דף הבית » המלצת הצוות » ג'ל לק: מה שאתה צריך לדעת

ג'ל לק: מה שאתה צריך לדעת

ג'ל לק: מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל, אבל הוא נרפא תחת מנורת UV או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. הוא גם עמיד יותר מלק רגיל ויש לו פחות סיכוי להישבר או להתקלף.

יתרונות ג'ל פוליש

ללק ג'ל מספר יתרונות על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. הוא גם גמיש יותר, כך שהוא לא ייסדק או יישבר באותה קלות. הוא גם מספק גימור מבריק שעמיד יותר בפני דהייה.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל דומה למריחת לק רגיל, אך ישנם מספר שלבים נוספים. ראשית, עליך להכין את הציפורניים על ידי דחיפת הציפורניים לאחור ושיוף הציפורניים. לאחר מכן, עליך למרוח שכבת בסיס ולאחר מכן לרפא אותו תחת מנורת UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן למרוח את הלק ג'ל ואז לרפא אותו שוב. לבסוף, אתה יכול למרוח שכבת עליון ולרפא אותו בפעם האחרונה.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מהסרת לק רגיל. השלב הראשון הוא להשרות את הציפורניים במסיר על בסיס אצטון למשך 10-15 דקות. לאחר שהציפורניים ספוגות, ניתן להשתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל. אם יש חתיכות עקשניות, אתה יכול להשתמש בפצירה כדי לשפשף אותן. לבסוף, אתה יכול להשתמש בשמן לציפורן כדי להזין את הציפורניים. צפו בסרטונים על לק ג'ל ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן