דף הבית » המלצת הצוות » לק ג'ל פתח תקווה

לק ג'ל פתח תקווה

לק ג'ל פתח תקווה

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל של פתח תקווה?

לק ג'ל של פתח תקווה הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים באופן דומה ללק רגיל. ההבדל הוא שהלק ג'ל נרפא תחת נורת UV או לד מיוחדת, הגורמת ללק להתקשות ולהחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל. סוג זה של לק הופך לפופולרי יותר ויותר בשל התוצאות המחזיקות לאורך זמן והצבעים התוססים שלו.

יתרונות לק ג'ל פתח תקווה

ללק ג'ל של פתח תקווה יתרונות רבים על פני לק רגיל. זה מחזיק הרבה יותר זמן מאשר לק רגיל, בדרך כלל עד שבועיים. הצבעים גם עזים יותר וניתן למרוח הרבה יותר עבה מלק רגיל. זה גורם לצבעים לבלוט יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. לק ג'ל גם הרבה יותר קל להסרה מאשר לק רגיל, שכן ניתן להשרות אותו תוך דקות ספורות.

סוגי לק ג'ל פתח תקווה

קיימים מספר סוגים שונים של לק ג'ל של פתח תקווה. הסוג הפופולרי ביותר הוא פוליש ג'ל חד-שלבי, הנמרח בשכבה אחת ומתרפא תחת תאורת UV או LED. לק ג'ל מסוג זה הוא הפופולרי ביותר והוא זמין במגוון רחב של צבעים. סוג נוסף של לק ג'ל של פתח תקווה הוא לק ג'ל דו-שלבי, הנמרח בשתי שכבות ומתרפא באור UV או LED . לק ג'ל מסוג זה עמיד יותר מהלק ג'ל חד-שלבי וזמין במגוון רחב יותר של צבעים.

מריחת לק ג'ל פתח תקווה

מריחת לק ג'ל של פתח תקווה היא תהליך פשוט. ראשית, יש לנקות ולתייק את הציפורניים כדי להסיר לכלוך או פסולת. לאחר מכן, שכבת בסיס של לק ג'ל מוחלת ומתרפאת תחת אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, מורחים ומרפאים את שכבת הצבע של לק ג'ל. לבסוף, מורחים ומרפאים שכבה עליונה של לק ג'ל, אשר אוטמת את הצבע ומונעת ממנו להישבר או לדהות.

שולחן לק ג'ל פתח תקווה

סוּג יישום יתרונות
צעד אחד מיושם בשכבה אחת ומתרפא תחת תאורת UV או LED. מחזיק עד שבועיים, צבעים מרהיבים, קל להסרה.
שני צעדים מיושם בשתי שכבות ומתרפא תחת UV או LED. עמיד יותר משלב אחד, מגוון רחב יותר של צבעים.

לק ג'ל של פתח תקווה הוא דרך מצוינת להוסיף צבע וסגנון לציפורניים. קל למריחה ועמיד הרבה יותר מלק רגיל. עם מגוון רחב של צבעים זמין, בטוח שיהיה גוון המושלם עבורך. למידע נוסף, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן