דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל ורוד פנינה – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל ורוד פנינה – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל ורוד פנינה - כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל פרל ורוד?

לק ג'ל ורוד פנינה הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא תחת אור UV או LED. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שיכול להחזיק מעמד עד שלושה שבועות מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית למי שרוצה לשמור על מניקור לתקופה ארוכה יותר.

כיצד למרוח לק ג'ל פרל ורוד

מריחת לק ג'ל ורוד פנינה היא פשוטה יחסית. התחל בהכנת הציפורניים על ידי שיוף, ליטוש ודחיפת הציפורניים לאחור. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס ולרפא אותו תחת האור. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, מרחי את לק הג'ל ורוד פנינה בשכבות דקות, תוך ריפוי כל שכבה תחת האור. לאחר מריחת מספר השכבות הרצוי, מסיימים בשכבה עליונה ומרפאים אותו תחת האור.

הסרת לק ג'ל ורוד פנינה

הסרת לק ג'ל ורוד פנינה היא קצת יותר מעורבת מאשר הסרת לק רגיל. התחל בהשריית צמר גפן באציטון והנחתו על הציפורן. עוטפים את הציפורן בנייר אלומיניום ומשאירים אותה למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, הסר את נייר הכסף והצמר גפן והשתמש במקל כתום או דוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את לק הג'ל. לאחר הסרת כל הלק ג'ל, השתמשי בפצירה כדי לשפשף את הציפורן ולמרוח שמן לציפורן מזין כדי להחזיר את הלחות. לק ג'ל ורוד פנינה הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן. קל למריחה ולהסרה, והוא עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים. למידע נוסף על לק ג'ל ורוד פנינה, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן