דף הבית » הכי נצפים » לק ג'ל לידיים ולרגליים – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל לידיים ולרגליים – כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל לידיים ולרגליים – כל מה שצריך לדעת

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ומתרפא באור UV או LED. זהו סוג לק עבה ועמיד יותר שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל זמין במגוון צבעים וגימורים, וניתן להשתמש בו גם על הידיים וגם על הרגליים.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם שני סוגים עיקריים של לק ג'ל: לספוג וללא ניגוב. לק ג'ל ספוג הוא הסוג הנפוץ ביותר ודורש שימוש במסיר מיוחד כדי להוריד אותו. לק ג'ל ללא ניגוב הוא סוג חדש יותר של לק שאינו דורש מסיר וניתן להסירו באמצעות ליטוש פשוט.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מלק רגיל. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף, ליטוש וניקוי שלהן. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא אותה עם אור UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות דקות של לק ג'ל ולרפא כל אחת. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל היא גם קצת יותר מעורבת מלק רגיל. אם יש לך לק ג'ל ספוג, תצטרך להשתמש במסיר מיוחד כדי להוריד אותו. אם יש לך לק ג'ל ללא ניגוב, אתה יכול להסיר אותו עם ליטוש פשוט.

טיפים למריחה והסרה של לק ג'ל

בעת מריחת לק ג'ל, הקפד למרוח שכבות דקות ולרפא כל אחת. זה יעזור להבטיח שהלק יחזיק מעמד זמן רב יותר ולא יישבר או ידהה. בעת הסרת לק ג'ל, הקפד להשתמש במסיר המתאים ולקחת את הזמן. אם אתה ממהר, אתה עלול להזיק לציפורניים שלך. לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הידיים והרגליים שלך נהדר. בעזרת מריחה והסרה נכונה תוכלי ליהנות מציפורניים יפות עד שבועיים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן