דף הבית » הכי נצפים » לק ג'ל סופר פארם – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל סופר פארם – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל סופר פארם - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל סופר פארם?

לק ג'ל סופר פארם הוא סוג של לק שנועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק מסורתי. זה נמרח בצורה דומה ללק רגיל, אבל זה נרפא עם אור UV או LED. תהליך ריפוי זה עוזר ללק להידבק לציפורן ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. הלק גם עמיד יותר בפני שבבים ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

כיצד להשתמש בלק ג'ל של סופר פארם

השימוש בלק ג'ל של סופר פארם אינו שונה בהרבה משימוש בלק רגיל. ראשית, כדאי להתחיל עם ציפורניים נקיות ויבשות. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של לק הג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות בצבע לפי בחירתך ולרפא כל שכבה עם האור. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם האור.

טיפים להשגת התוצאות הטובות ביותר עם לק ג'ל סופר פארם

יש כמה טיפים להשגת התוצאות הטובות ביותר עם לק ג'ל של סופר פארם. ראשית, ודאו שאתם מורחים שכבות דקות של הלק. ריפוי שכבות עבות עשוי להימשך זמן רב יותר ועלול להוביל לבעבוע או לא אחידות. שנית, ודא שאתה משתמש באור UV או LED באיכות טובה כדי לרפא את הלק. שלישית, ודא שאתה משתמש בבסיס ובציפוי עליון באיכות טובה. זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהיראות טוב יותר. לבסוף, ודא שאתה מטפל היטב בציפורניים שלך. זה כולל שמירה על ניקיון ולחות והימנעות מכימיקלים קשים. עם טיפול נאות, לק הג'ל של סופר פארם שלך יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. למידע נוסף על סופר פארם לק ג'ל ב-YouTube

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן