דף הבית » הכי יפה » לק ג'ל עם רגלי פטריות

לק ג'ל עם רגלי פטריות

לק ג'ל עם רגלי פטריות

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל אך דורש ריפוי תחת נורת LED או UV. תהליך הריפוי מקשיח את הלק ויוצר גימור עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים. לק ג'ל זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, כולל מט, מבריק ונצנצים.

מה זה רגלי פטריות?

רגלי פטריות הן סוג של לק ג'ל הנמרח בעזרת מברשת מיוחדת. המברשת נועדה ליצור אפקט בצורת פטרייה על הציפורן. לאחר מכן הלק נרפא והתוצאה היא אפקט תלת מימדי בעל מרקם. רגלי פטריות הן דרך מצוינת להוסיף מרקם ומימד למניקור.

יתרונות השימוש בלק ג'ל

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן. הוא עמיד בפני שבבים ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. הוא גם עמיד יותר מלק רגיל ויש לו פחות סיכוי להיפגע ממים או אלמנטים אחרים. לק ג'ל קל גם למריחה וניתן להסירו עם מסיר לק רגיל.

כיצד למרוח לק ג'ל עם רגלי פטריות

מריחת לק ג'ל עם רגליים פטריות היא קצת שונה ממריחת לק ג'ל רגיל. כדי להתחיל, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף, ליטוש וניקוי. לאחר מכן תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל. לאחר שהשכבה הבסיסית יבשה, תוכל למרוח את הלק ג'ל לרגלי הפטריות. בעזרת המברשת המיוחדת מורחים את הלק בצורת פטרייה. לאחר מריחת הלק, תוכל לרפא אותו תחת נורת LED או UV. לבסוף, מרחו שכבה עליונה של לק ג'ל כדי לאטום את העיצוב.

טיפים למריחת לק ג'ל עם רגלי פטריות

כאשר מורחים לק ג'ל עם כפות רגליים פטריות, חשוב לקחת את הזמן ולדייק. הקפידו להשתמש במברשת המיוחדת ליצירת צורת הפטרייה והקפידו לרפא את הלק לחלוטין לפני מריחת שכבת עליון. כמו כן, חשוב להשתמש בלק ג'ל באיכות טובה ולהקפיד על שימוש בשכבת בסיס ומעיל עליון להגנה על הציפורניים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן