דף הבית » המלצת הצוות » לק ג'ל של אופי סופר פארם – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל של אופי סופר פארם – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל של אופי סופר פארם - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל של אופי סופר פארם?

אופי סופר פארם לק ג'ל הוא מוצר מהפכני שעוזר לך להשיג מניקור דמוי סלון בבית. זהו לק על בסיס ג'ל המגיע במגוון צבעים וניתן למרוח על ציפורניים טבעיות ומלאכותיות כאחד. הלק קל למריחה וניתן לריפוי עם מנורת UV או LED. הלק עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים, וניתן להסירו בקלות בעזרת מסיר ספיגה.

היתרונות של לק ג'ל של אופי סופר פארם

ללק ג'ל של אופי סופר פארם יתרונות רבים על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים מלק רגיל, ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. גם הלק קל למריחה וניתן לריפוי עם מנורת UV או LED. הלק גם קל להסרה עם מסיר ספיגה, ואינו מצריך שימוש בכימיקלים קשים או אצטון.

כיצד למרוח לק ג'ל של אופי סופר פארם

מריחת לק ג'ל של אופי סופר פארם קלה וניתנת לביצוע בבית. לפני מריחת הלק יש לנקות ולהכין את הציפורניים עם פצירה ובאפץ. לאחר מכן יש לצפות את הציפורניים בשכבת בסיס ולרפא במנורת UV או LED. לאחר מכן יש למרוח את הלק בשכבות דקות ולרפא לאחר כל שכבה. לבסוף, יש למרוח ולרפא שכבת עליון.

טיפים למריחת לק ג'ל של אופי סופר פארם

בעת מריחת לק ג'ל של אופי סופר פארם, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, חשוב למרוח את הלק בשכבות דקות ולרפא לאחר כל שכבה. זה יעזור להבטיח שהלק אחיד ולא יתגבש או יכתם. כמו כן, חשוב להשתמש בשכבת בסיס ובמעיל עליון כדי לסייע בהגנה על הציפורניים ולהבטיח שהלק יחזיק מעמד זמן רב יותר.

איפה קונים לק ג'ל של אופי סופר פארם

אופי סופר פארם לק ג'ל זמין בחנויות רבות לציוד יופי וקמעונאים מקוונים. ניתן למצוא את הלק גם בכמה סלונים וספא. למידע נוסף על לק ג'ל אופי סופר פארם, תוכל לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן