דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל של אור יהודה – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל של אור יהודה – כל מה שצריך לדעת

לק ג'ל של אור יהודה - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל של אור יהודה?

לק ג'ל של אור יהודה הוא סוג של לק הנרפא תחת תאורת UV או LED. זהו מניקור עמיד ועמיד בפני שבבים שיכול להימשך עד שבועיים. הוא גם גמיש יותר מהלק המסורתי, כך שיש לו פחות סיכוי להישבר או להתקלף. לק ג'ל של אור יהודה זמין במגוון צבעים וגימורים כולל מט, מבריק ונצנצים.

היתרונות של לק ג'ל של אור יהודה

ללק ג'ל של אור יהודה יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים, כך שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. הוא גם גמיש יותר מהלק המסורתי, כך שיש לו פחות סיכוי להישבר או להתקלף. בנוסף, קל ליישם ולהסיר אותו, והוא זמין במגוון צבעים וגימורים.

כיצד להשתמש בלק ג'ל של אור יהודה

קל להשתמש בלק ג'ל של אור יהודה. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי דחיפת הציפורניים לאחור ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, מרחי שכבת בסיס כדי להגן על הציפורניים שלך ולעזור ללק להיצמד לציפורן. לאחר מכן יש למרוח שתי שכבות של לק ג'ל של אור יהודה, ולאפשר לכל שכבה להתייבש במשך שתי דקות. לבסוף, מרחי שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהגן על הלק. לאחר מכן, לרפא את הלק תחת אור UV או LED למשך שתי דקות.

טיפים למריחת לק ג'ל של אור יהודה

  • יש למרוח את הלק בשכבות דקות כדי למנוע בעבוע.
  • הקפד לכסות את הקצוות של כל ציפורן כדי למנוע סתתים.
  • הקפד לרפא את הלק תחת אור UV או LED למשך שתי דקות.
  • הקפידו למרוח שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהגן על הלק.

טיפים להסרת לק ג'ל של אור יהודה

  • השרו כרית צמר גפן באציטון והניחו על הציפורן למשך 10 דקות.
  • מגרדים בעדינות את הלק בעזרת מקל כתום.
  • העניקו לחות ועסו את הציפורניים כדי לשמור על בריאותם.
  • מרחי שמן לציפורן מזין כדי לשמור על לחות הציפורניים.

איפה קונים לק ג'ל של אור יהודה

לק ג'ל של אור יהודה ניתן להשיג ברשת ובחנויות. אתה יכול למצוא אותו בחנויות למוצרי יופי, בתי מרקחת וקמעונאים מקוונים. תוכלו למצוא אותו גם במכוני ספא המציעים שירותי מניקור.

סיכום

לק ג'ל אור יהודה הוא מניקור עמיד ועמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים. קל ליישם ולהסיר אותו, והוא זמין במגוון צבעים וגימורים. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים מלק מסורתי, כך שהוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. בעזרת מריחה והסרה נכונה תוכלי ליהנות מציפורניים יפות ועמידות לאורך זמן. למידע נוסף, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן