דף הבית » המלצות הצוות » מה זה ג'ל פוליש?

מה זה ג'ל פוליש?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח כמו לק רגיל, אבל הוא נרפא עם מנורת UV או LED. הוא עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים. לק ג'ל הוא גם גמיש יותר מלק רגיל, מה שאומר שיש לו פחות סיכוי להישבר או להיסדק. לק ג'ל הוא אופציה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד ללא הטרחה של לק רגיל. זוהי גם אפשרות מצוינת למי שרוצה להוסיף מעט ברק נוסף לציפורניים. לק ג'ל זמין במגוון צבעים וגימורים, כך שתוכלי למצוא את הגוון המושלם לציפורניים שלך.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל דומה למריחת לק רגיל, אך ישנם מספר שלבים נוספים. לפני מריחת הלק ג'ל, כדאי לוודא שהציפורניים נקיות וללא כל שמנים או קרמים. אתה צריך גם להשתמש במאגר ציפורניים כדי להסיר כל רכסים או בליטות על הציפורניים שלך. ברגע שהציפורניים שלך מוכנות, אתה יכול להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס וריפוי באמצעות מנורת UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, תוכל למרוח את הצבע לפי בחירתך ולרפא אותו עם המנורה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם המנורה.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מהסרת לק רגיל. כדי להסיר לק ג'ל, תצטרכו להשרות את הציפורניים במסיר על בסיס אצטון למשך כ-10 דקות. לאחר שהלק הג'ל התרכך, ניתן להשתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל.

היתרונות של ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים. זה גם גמיש יותר, מה שאומר שיש לו פחות סיכוי להישבר או להיסדק. לק ג'ל זמין גם במגוון צבעים וגימורים, כך שתוכלי למצוא את הגוון המושלם לציפורניים שלך.

חסרונות של ג'ל פוליש

החיסרון העיקרי של לק ג'ל הוא שקשה יותר להסיר אותו מלק רגיל. תצטרך להשרות את הציפורניים במסיר על בסיס אצטון למשך כ-10 דקות לפני שתוכל להסיר את לק הג'ל. בנוסף, לק ג'ל יכול להיות יקר יותר מלק רגיל. אם את מחפשת מניקור עמיד ללא הטרחה של לק רגיל, לק ג'ל עשוי להיות האופציה המושלמת עבורך. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן