דף הבית » הכי נצפים » לק ג'ל Fire Flames – כל מה שאתה צריך לדעת

לק ג'ל Fire Flames – כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל Fire Flames – כל מה שאתה צריך לדעת

מהו לק ג'ל של Fire Flames?

לק ג'ל Fire flames הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זוהי דרך מצוינת להוסיף מעט נצנוץ וזוהר לציפורניים שלך. הלק ג'ל נמרח בשכבות דקות ולאחר מכן נרפא עם האור. זה יוצר גימור חזק ועמיד שיכול להימשך עד שבועיים. גם את הלק ג'ל ניתן להסיר בקלות בעזרת מסיר מיוחד.

כיצד למרוח לק ג'ל של Fire Flames

מריחת לק ג'ל של אש להבות היא קלה וניתנת לביצוע בבית. לפני שתתחיל, וודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים או לכלוך. תצטרך גם לוודא שהציפורניים יבשות לפני שתתחיל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על הציפורניים שלך. זה יעזור ללק הג'ל להיצמד לציפורניים וליצור קשר חזק. לאחר שכבת הבסיס יבשה, אתה יכול להתחיל למרוח את לק ג'ל אש להבות. התחילי בציפורן הציפורן והברישי את הלק בשכבות דקות לכיוון קצה הציפורן. הקפד לכסות את הקצה החופשי של הציפורן שלך כדי להבטיח גימור ארוך טווח. לאחר שתמרחת את הלק ג'ל, תצטרך לרפא אותו עם אור UV או LED. הנח את ידך מתחת לאור למשך הזמן המומלץ. לאחר שהלק הג'ל מתרפא, ניתן למרוח שכבת עליון כדי להוסיף ברק ולהגן על הלק.

כיצד להסיר לק ג'ל Fire Flames

הסרת לק ג'ל של אש להבות היא קלה וניתנת לביצוע בבית. התחל בהשריית כרית צמר גפן במסיר מיוחד והנחתה על הציפורן. עטפו את כרית הצמר גפן בנייר כסף והניחו לה לשבת 10 דקות. לאחר 10 דקות, הסר את נייר הכסף והצמר גפן והשתמש במקל כתום כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל.

טיפים למריחת לק ג'ל Fire Flames

בעת מריחת לק ג'ל של אש להבות, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות ולכסות את הקצה החופשי של הציפורן. זה יעזור להבטיח גימור חזק ועמיד לאורך זמן. כדאי גם להקפיד לרפא את הלק עם נורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

טיפים להסרת לק ג'ל Fire Flames

בעת הסרת לק ג'ל של אש להבות, הקפידו להשתמש במסיר מיוחד ולעטוף את כרית הצמר גפן בנייר כסף. זה יעזור להבטיח שהמסיר יעיל ושהלק ג'ל יוסר מבלי לפגוע בציפורניים שלך. כדאי גם להשתמש במקל כתום כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל.

איפה קונים לק ג'ל של Fire Flames

לק ג'ל Fire flames זמין ברוב חנויות מוצרי היופי וקמעונאים מקוונים. כמו כן, ניתן למצוא מגוון צבעים וגימורים לבחירה.

סיכום

לק ג'ל Fire flames הוא דרך מצוינת להוסיף מעט ניצוץ וזוהר לציפורניים שלך. קל למריחה ולהסרה ויכול להימשך עד שבועיים. הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות ולרפא אותו באור UV או LED. אתה יכול למצוא לק ג'ל אש להבות ברוב חנויות מוצרי היופי וקמעונאים מקוונים. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן