דף הבית » מגזין » מנורה לייבוש פוליש ג'ל

מנורה לייבוש פוליש ג'ל

מנורה לייבוש פוליש ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהי מנורה לייבוש פוליש ג'ל?

מנורה לייבוש לק ג'ל היא כלי חיוני לכל מי שרוצה להגיע למניקור מושלם. לק ג'ל הוא סוג מיוחד של לק המצריך שימוש במנורת UV או LED לריפוי וייבוש הלק. ללא מנורה, לק הג'ל לא יתקבע ויישאר רטוב ודביק. מנורה לייבוש לק ג'ל נועדה לפלוט אורך גל מסוים של אור שירפא את הלק ג'ל, ויאפשר לו להתייבש ולהתייצב במהירות.

סוגי מנורות לייבוש פוליש ג'ל

ישנם שני סוגים עיקריים של מנורות לייבוש לק ג'ל: מנורות UV ומנורות לד. מנורות UV פולטות אור אולטרה סגול, בעוד מנורות LED פולטות אור מסדרה של דיודות פולטות אור. שני סוגי המנורות יעילים בריפוי וייבוש לק ג'ל, אך מנורות LED הופכות יותר ויותר פופולריות בשל גודלן הקטן יותר, זמן ריפוי מהיר יותר וצריכת אנרגיה נמוכה יותר.

מנורות UV

מנורות UV פולטות אור אולטרה סגול, אשר הכרחי כדי שהלק ג'ל ירפא ויקבע. מנורות UV הן בדרך כלל גדולות ויקרות יותר מנורות LED, אך הן גם חזקות יותר ויכולות לרפא את הלק ג'ל בפרק זמן קצר יותר. מנורות UV הן גם עמידות יותר ויכולות להחזיק מעמד לאורך שנים עם טיפול נאות.

מנורות לד

מנורות LED פולטות אור מסדרה של דיודות פולטות אור, שהן קטנות וחסכוניות באנרגיה. מנורות LED קטנות יותר ופחות יקרות מנורות UV, והן יכולות לרפא את הלק ג'ל בפרק זמן קצר יותר. מנורות LED הן גם חסכוניות יותר באנרגיה ויכולות להחזיק מעמד לאורך שנים עם טיפול נאות.

היתרונות של ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים, כולל גימור עמיד שיכול להחזיק עד שבועיים. לק ג'ל גם עמיד יותר לשבבים מלק רגיל ונוטה פחות לדהות או להדהות צבע. לק ג'ל מתייבש במהירות וקל למריחה, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מי שרוצה מניקור מושלם.

שלבים למניקור מושלם

כדי להשיג מניקור מושלם עם לק ג'ל, בצע את השלבים הבאים:

  • הכן את הציפורניים על ידי שיוף, ליטוש וניקוי.
  • למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל.
  • ארפא את שכבת הבסיס במנורת UV או LED.
  • יש למרוח שכבה דקה של לק ג'ל צבעוני.
  • ארפא את שכבת הצבע במנורת UV או LED.
  • מרחו שכבה עליונה של לק ג'ל.
  • ארפא את המעיל העליון במנורת UV או LED.
  • נקו את הציפורניים באלכוהול כדי להסיר שאריות.

למידע נוסף על מנורות לייבוש לק ג'ל, בקר בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן