דף הבית » ויראלי » מריחת לק ג'ל – טיפים וטריקים

מריחת לק ג'ל – טיפים וטריקים

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מריחת לק ג'ל – טיפים וטריקים

מה זה לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא תחת אור UV או LED. זהו חלופה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים ללק מסורתי. לק ג'ל נמרח כמו לק רגיל, אבל זה דורש כמה שלבים נוספים כדי להבטיח מניקור מושלם.

כיצד למרוח לק ג'ל

שלב 1: הכן את הציפורניים

לפני שמתחילים למרוח לק ג'ל, חשוב להכין את הציפורניים. התחל על ידי שטיפת ידיים במים וסבון כדי להסיר לכלוך ושמנים. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר את כל הרכסים. לבסוף, השתמש במאגר כדי להחליק את פני הציפורניים שלך.

שלב 2: מרחי שכבת בסיס

לאחר שהציפורניים שלך מוכנות, אתה מוכן למרוח את שכבת הבסיס. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הקצוות. לאחר מריחת שכבת הבסיס, אפרו אותו תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: החל את ה-Color Coat

לאחר שכבת הבסיס מתרפאת, אתה מוכן ליישם את שכבת הצבע. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של צבע על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הקצוות. לאחר מריחת שכבת הצבע, אפרו אותו תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: מרחי שכבת טופ

לאחר ריפוי שכבת הצבע, אתה מוכן ליישם את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת עליון על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הקצוות. לאחר מריחת השכבה העליונה, רפא אותו תחת מנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: ניקוי

לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, הגיע הזמן לנקות. השתמש במקלון צמר גפן טבול במסיר לק כדי להסיר את כל עודפי הלק מסביב לקצוות הציפורניים שלך.

טיפים למריחת לק ג'ל

  • התחל תמיד עם ציפורן נקייה ויבשה.
  • למרוח שכבות דקות של פוליש לתוצאות הטובות ביותר.
  • יש לרפא כל שכבת לק למשך הזמן המומלץ.
  • נקו כל עודפי לק בעזרת צמר גפן טבול במסיר לק.
  • השתמש בשמן לציפורניים כדי לשמור על לחות הציפורניים והציפורניים שלך.

דעתי האישית

אני אוהבת למרוח לק ג'ל! זה כל כך קל והתוצאות מדהימות. אני אוהבת שהוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל ושהוא לא נשבר. בנוסף, זה הרבה יותר קל למרוח מאשר לק רגיל. אני ממליץ בחום לנסות את זה! אם את מחפשת עוד טיפים וטריקים על מריחת לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן